|
ספורט
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
מצטער שאני פותח טרד חדש...
אבל הטרד של הספורט סגור....!!!
ואומנם אני שונא את מכבי חיפה... אבל כבוד הם מובילים 1-0
ואם הם מנצחים יש מצב טוב שהם יעלו לליגת האלופות....
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Narcotic Mind |
אם היית קורא את הפוסט של רועי בטרד של הספורט שנסגר
לא היית פותח את הטרד הזה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אם היית קורא את הפוסט של רועי בטרד של הספורט שנסגר
לא היית פותח את הטרד הזה |
למה?
שאני פתחתי את זה...הוא עדיין היה סגור... |
|
|
|
|