|
Dj Black Dragon - 5am Mixed Set
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
תאמינו או לא אבל עשיתי את הסט הזה ב5 בבוקר מתוך שיעמום
מה שכן יצא בןןן זונהההה :))
tracklist:
1)Auroura - The Day It Rained Forver (Monoboy Rmx)
2)Jan Jhonston - Am i On Pause (Trailer Trash Main Vocal Mix)
3)Urban Dwellers - Loverman (Satoshi Tomiie Rmx)
4)Art Of Trance - Love Washes Away (Airwave Rmx)
5)Rapid Eye - Circa Forever (Free Radical Rmx)
6)Divide & Rule - Never Be LONELY (Vox Off mix)
7)Riva - Time Is A Healer (Armin's Vocal Mix)
8)Thrillseekers - Dreaming Of You (Svenson & Gielen Rmx)
9)Alibi - Eternity (Dj Tiesto & Armin Mix)
10)Blue Horizon - The Journey (Pulser Rmx)
11)Prime Mover - The Weapon (Grinder Rmx)
12)Fergie - Bass Generator (Original Mix)
Dj Black Dragon - 5am Mixed Set
תורידו ותהנו
**הסט ירד זמנית** |
|
|
| NaOren |
התחלתי להורייד...
נראה מזה שווה.. |
|
|
| arik |
ממממממממממממלללללללללללללללללללךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבל שאיכות על הפנים
אבל בחירת טרקים מדהימה ומיקסוס אדיררררררררררררר
ARMIN VAN BUUREN הישראלי |
|
|
| MoSH_MaN |
מוריד עכשיו!!!
מקווה שהרוב יהיה שקט כמו שצריך בחמש בבוקר!!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אחי אתה שוחט לי אתה החיבור, אני ינסה להוריד בלילה ויתן לך מחר תגובה
הבחירת שירים בת זונה בעיקר זה ששמת נוסטלגיות אם חדשים
תבורך |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה עד איפה ששמעתי ואני ממש לא זוכר
זה היה תותח
פשש
אם מה אתה ממקסס? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by arik
ממממממממממממלללללללללללללללללללךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!
חבל שאיכות על הפנים
אבל בחירת טרקים מדהימה ומיקסוס אדיררררררררררררר
ARMIN VAN BUUREN הישראלי |
תודה אח שליייי עשיתי לי את היום!!!
ארמין הישראלי???
:D |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
תודה אח שליייי עשיתי לי את היום!!!
ארמין הישראלי???
:D |
עשית! לא עשיתי..
ומוש
יש לי שני פיונירים 100 ומיקסר של ניומארק
:) |
|
|
| Segev |
אח שלי אני מוריד עכשיו
יש לי כבלים אז אני לא מגיב עוד הרבה זמן@#$#@$
עכשיו חוברתי!#!@#!@#@!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| NaOren |
יפה בלק דרגון....
אהבתי מאד....
תגיד כמה זמן בערך לקח לך לעשות את זה? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by NaOren
יפה בלק דרגון....
אהבתי מאד....
תגיד כמה זמן בערך לקח לך לעשות את זה? |
מה הכוונה כמה זמן?
לקח לי כמה שהסט לוקח :)
אני לא מכין טראקליסט לפני אם לזה אתה מתכוון.. |
|
|
| eXeTik |
!
איזה סט אדיר!!
אחי... אם זה היה באיכות יותר טובה הייתי חורש עליו בטירוף
מה קרה האיכות כזאת קקה? :(
בכל מקרה- אין על הטראקליסט
אני חולה על הסגנון הזה
והמיקסוס גם מצויין... אהבתי את המשחק של הווליום ב
dreaming of you
אקיצר- מעכשיו אתה מעלה כל פיפס שאתה ממקסס, קאפיש? :D |
|
|
|
|