return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Dj Black Dragon - 5am Mixed Set
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
תאמינו או לא אבל עשיתי את הסט הזה ב5 בבוקר מתוך שיעמום
מה שכן יצא בןןן זונהההה :))

tracklist:

1)Auroura - The Day It Rained Forver (Monoboy Rmx)

2)Jan Jhonston - Am i On Pause (Trailer Trash Main Vocal Mix)

3)Urban Dwellers - Loverman (Satoshi Tomiie Rmx)

4)Art Of Trance - Love Washes Away (Airwave Rmx)

5)Rapid Eye - Circa Forever (Free Radical Rmx)

6)Divide & Rule - Never Be LONELY (Vox Off mix)

7)Riva - Time Is A Healer (Armin's Vocal Mix)

8)Thrillseekers - Dreaming Of You (Svenson & Gielen Rmx)

9)Alibi - Eternity (Dj Tiesto & Armin Mix)

10)Blue Horizon - The Journey (Pulser Rmx)

11)Prime Mover - The Weapon (Grinder Rmx)

12)Fergie - Bass Generator (Original Mix)

Dj Black Dragon - 5am Mixed Set


תורידו ותהנו

**הסט ירד זמנית**
NaOren
התחלתי להורייד...
נראה מזה שווה..
arik
ממממממממממממלללללללללללללללללללךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חבל שאיכות על הפנים

אבל בחירת טרקים מדהימה ומיקסוס אדיררררררררררררר




ARMIN VAN BUUREN הישראלי
MoSH_MaN
מוריד עכשיו!!!

מקווה שהרוב יהיה שקט כמו שצריך בחמש בבוקר!!!
GLoBaL-MUZiK
אחי אתה שוחט לי אתה החיבור, אני ינסה להוריד בלילה ויתן לך מחר תגובה
הבחירת שירים בת זונה בעיקר זה ששמת נוסטלגיות אם חדשים
תבורך
MoSH_MaN
בונאה עד איפה ששמעתי ואני ממש לא זוכר
זה היה תותח

פשש

אם מה אתה ממקסס?
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by arik
ממממממממממממלללללללללללללללללללךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!

חבל שאיכות על הפנים

אבל בחירת טרקים מדהימה ומיקסוס אדיררררררררררררר




ARMIN VAN BUUREN הישראלי


תודה אח שליייי עשיתי לי את היום!!!
ארמין הישראלי???
:D
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon


תודה אח שליייי עשיתי לי את היום!!!
ארמין הישראלי???
:D


עשית! לא עשיתי..

ומוש
יש לי שני פיונירים 100 ומיקסר של ניומארק
:)
Segev
אח שלי אני מוריד עכשיו

יש לי כבלים אז אני לא מגיב עוד הרבה זמן@#$#@$


עכשיו חוברתי!#!@#!@#@!
:crazy: :crazy: :crazy:
NaOren
יפה בלק דרגון....
אהבתי מאד....

תגיד כמה זמן בערך לקח לך לעשות את זה?

Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by NaOren
יפה בלק דרגון....
אהבתי מאד....

תגיד כמה זמן בערך לקח לך לעשות את זה?


מה הכוונה כמה זמן?

לקח לי כמה שהסט לוקח :)
אני לא מכין טראקליסט לפני אם לזה אתה מתכוון..
eXeTik
!
איזה סט אדיר!!
אחי... אם זה היה באיכות יותר טובה הייתי חורש עליו בטירוף
מה קרה האיכות כזאת קקה? :(

בכל מקרה- אין על הטראקליסט
אני חולה על הסגנון הזה
והמיקסוס גם מצויין... אהבתי את המשחק של הווליום ב
dreaming of you

אקיצר- מעכשיו אתה מעלה כל פיפס שאתה ממקסס, קאפיש? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement