return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ARMIN @JULY Israel
View this Thread in Original format
MINTZ
טוב - אני פונה כן לשמץ האנשים השפויים שעוד נשארו במדינה \ בעולם הטראנס והמוסיקה האלקטרונית בישראל.

למרות שיש עוד חודש - מי מכאן מתכוון ללכת למסיבה של ארמין ביולי?

ומי באמת יודע לקרוא ומבין שהמסיבה תהיה כנראה בניצנים ולא איפה שרוב גולשי TRANCEIL חושבים שזה יהיה וממשיכים לעשות לעצמם 1001 תוכניות בידיוניות.

בקיצור אני רוצה לקבל תשובה מאנשים כאן... אחרי הכל נתתי לינקים אני לא ממציא המקור הכי מדוייק הוא האתר של ארמין עצמו כמובן אבל זה מטעה אין ספק... אשמח לתגובות :)

אם מישהו כאן כן מושכנע שחוות היען נקראת ניצנים הוא מוזמן לפנות אלי לפרטי ו\או לכתוב תגובה. בסוף כולנו נפסיד את המסיבה והוא לא יבוא יותר. ואז זה יהיה באמת חבל... :-| בינתיים לא קיבלתי אף תגובה פשוט.
benji904
I have already laughed, I still am laughing, but believe me: during and after the festival I'm gonna explode with laughter when being reminded of your insane correspondence...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement