return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Gaat er nog iemand naar QONTACT? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Mysteric
Jaa, als ik de verhalen moet geloven mogen ze heel Nederland wel volbouwen met HeinekenMusicHallen...
Ik hoorde zelfs dat het stil is op de WC's...geen muziek te horen.


Sterker nog als je 1 stap buiten de grote zaal doet en de deur gaat dicht dan hoor je al niks meer. :)
Bouma-Bros
Nee, wij gaan 30 april naar MAYDAY! Voor de verandering es kijken hoe het er daar aan toegaat....
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
Ik vind CD's van feesten altijd zwaar tegenvallen.
luister maar naar cd's als SENSATION,Impulz,Trance Energy,Massive.Allemaal softe nrs flikkeren ze op de cd's terwijl er op het feest zelf veel hardere en minder commerciele nrs worden gedraaid.

GREETZ!!


Inderdaad die cd's zijn meestal allemaal zwaar bagger...

Ja massive op 538 dan ga ik ook alles ff lekker downen :D
Bellie
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Nee, wij gaan 30 april naar MAYDAY! Voor de verandering es kijken hoe het er daar aan toegaat....


HOLY !!!!

Dat lijkt me ook wel een heel BRUUT feest.Maar ja zaterdag,zondag en maandag uit mn dak....nee dat trek ik niet :)

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie


HOLY !!!!

Dat lijkt me ook wel een heel BRUUT feest.Maar ja zaterdag,zondag en maandag uit mn dak....nee dat trek ik niet :)

GREETZ!!


Ik wou ook naar mayday maar kon ik verdomme geen vrij krijgen...erg jammer ja en 3 dagen achter elkaar feesten lukt me ook niet...nou als het moest dan kan eventueel wel lukken :)
moogwai
quote:
Originally posted by Akira


Ik wou ook naar mayday maar kon ik verdomme geen vrij krijgen...erg jammer ja en 3 dagen achter elkaar feesten lukt me ook niet...nou als het moest dan kan eventueel wel lukken :)


I ga lekker naar Massive :D

Mayday wordt uitgezonden op Eins Life... dus krijgen we nu livesets van 3 topfeesten (allemaal trance dus... joepie)
eXos
Nu over een week lig ik zwaar KNOCK-OUT op bed... LACHE dus.
Akira
over een week hoop ik op dit tijdstip gewoon lekker door te feesten :)
Mysteric
Qontact is uitverkocht...
maar weet iemand ook hoeveel kaarten er verkocht zijn??
volgens mij 5500
maar anderen zeggen weer 6500

who knows??
Bellie
Cool uitverkocht!!

Maar er kunnen toch zo een 8000 man in de HMH??
Maar ja 6000 ppl is goed genoeg.

GREETZ!!

M5
quote:
Originally posted by Mysteric
Qontact is uitverkocht...
maar weet iemand ook hoeveel kaarten er verkocht zijn??
volgens mij 5500
maar anderen zeggen weer 6500

who knows??


huh ?? is dat zo ?? ik ben donderdagavond nog kaartjes wezen halen in A'foort bij DaDaDance .....en volgens mij hadden ze er daar nog zat !!!
Mysteric
tja...het stond op de heineken music hall site:
www.heineken-music-hall.nl

dus dan weet ik het verder ook niet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement