return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Tiësto remixed "Burning Love"
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Iemand het vandaag ook in de spits gelezen???
Er is aan Tiësto gevraagd om de Elvis song "Burning Love" te gaan remixen. Voglens mij stond er in het stukje ook dat ie voor het eind van het jaar uitkomt, dus dat betekent dat ie het ook echt gaat doen.

Is dit na het succes van de remix van " A little less conversation" niet een beetje geldmakerij? Zo van hey dat elvis remixen loopt best goed, laten we er nog een doen. En dan voornamelijk door de familie van Elvis want die zullen wel het grootste percentage krijgen...

GreetZ, DC
Optimus
ja, ik vind van wel.
-TAIS-
Stond ook al in die andere thread over Tiësto, maar idd, volgens mij denkt ie wel gauw ff mee te profiteren van de Elvis-hype... hij zal wel gedacht hebben: "wat Junkie XL kan, kan ik ook".
tijs08
quote:
Originally posted by Optimus
ja, ik vind van wel.


vind ik dus ook!

En ik moet zeggen dat ik de afgelopen remixen van Tiesto echt niet goed vind. Met uitzondering van Southern Sun dan natuurlijk :D
Maar die van Moby, Saint Etienne en Avalon.. bah!
Zonde want hij kan het zo goed.... Dan denk ik.. hij heb geen tijd voor Gouryella maar dus wel voor die andere crap en nu dus om een Elvis track remixen???

Laat hem zelf lekker nieuwe tracks maken, en met Armin, Ferry en natuurlijk Benno!!
junis
Het gaat de verkeerde kant op met tiesto...
DJ_Siesta
tiesto remixen van de laatste tijd zijn echt super bagger, ik von southern sun ook al niet zo lekker
Blik
ligt meer aan de elvis familie hoor, want junkie xl heeft bijna niks gekregen voor de plaat omdat hij de rechten van het nummer niet heeft. de familie heeft er veel meer baat bij dan jxl (of tiesto in de toekomst)
Jesse
quote:
Originally posted by tijs08


vind ik dus ook!

En ik moet zeggen dat ik de afgelopen remixen van Tiesto echt niet goed vind. Met uitzondering van Southern Sun dan natuurlijk :D
Maar die van Moby, Saint Etienne en Avalon.. bah!


Moby, St Etienne en ook die van Svenson & Gielen (weet niet of die wel 100% van hem is) vind ik ook zwaar bagger...
maar die van Avalon kan ik daarentegen wel weer waarderen, lekker nummer.

Misschien dat nu alle goeie dingen in de Magik Muzik mixen gaat zitten?
tijs08
quote:
Originally posted by Jesse


Moby, St Etienne en ook die van Svenson & Gielen (weet niet of die wel 100% van hem is) vind ik ook zwaar bagger...
maar die van Avalon kan ik daarentegen wel weer waarderen, lekker nummer.

Misschien dat nu alle goeie dingen in de Magik Muzik mixen gaat zitten?


Magik muzik remixen zijn inderdaad erg lekker ja! TIC TOC!!!

Maar die melodie van Avalon is inderdaad wel goed, maar die zang stem vind ik iets teveel overheersen en een te hoog Celine Dion gehalte hebben
DJ_Massive
tiesto heb toch geen flikker met die magik muzik mixen te maken, behalve dan dat ze op zn Magikmuzik labbeltje uitkomen

Biohazard
Die remixen van moby rulen echt hard

Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai'
DjSuez
de reden dat Tiesto Burning Love gaat rmxen, is dat hij is gevraagd. Er komt een cd uit met allemaal Elvis rmxes, waaronder ook JXL.

En Ik vind Tiesto zen rmxes echt wel vet...vooral Southern Sun:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement