return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Delta Force Black Hawk Down DEMO !!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אני יודע שזה יצא לפני איזה 3 שבועות אבל רק עכשיו קיבלתי את זה

וזה אדיר!

לא שיחקתי בישנים אבל זה ממש משחק טוב!

זה מזכיר לי אלמנטים מ
ghost reacon


חובה לנסות

למי שרוצה

הוא יודע איפה להשיג אותי
eran
סבבה אחי..
אבל אין טרד של משחקים? :)
warpedd_
אדירר

איך אהבתי את דלטה פורס3
משחק סופרררררר כיפי

גם גוסט רקון היה מצוין
אני מת על המשחקים האלה
Gil Shwarts
אני עדיין משחק ב
Delta Force - Task Force Dagger

זה משחק אלוף לאינטרנט!

כשייצא המלא של בלק הוק דאון, אני יציק לך בקשר אליו מוש :)
Ariels
סרט ענק אני מכווץ אותו עכשוי ל
DIVX
GLoBaL-MUZiK
עזבו אותכם מהמשחקים האלה אני מחכה ל
DIABLO3
ול
STARCRAFT2
MoSH_MaN
סעמק זה גירסאת בטה שמפסיקה לעבוד ב16 באוגוסט

כלומר

לא עובד יותר!!!

סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקק

גיל אולי תוכל אי שהוא להשיג לי את הדלטה שיש לך?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סעמק זה גירסאת בטה שמפסיקה לעבוד ב16 באוגוסט

כלומר

לא עובד יותר!!!

סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקק

גיל אולי תוכל אי שהוא להשיג לי את הדלטה שיש לך?



השרת שהיה בו ת'משחק, נפל מזמן אחי
אבל אני יחפש
MoSH_MaN
לא משנה גיל ! תודה על העזרה אבל מצאתי ואני מוריד את זה עכשיו

עוד 20 דקות מסיים

עכשיו נזכרתי שראיתי את זה להורדה לפני כמה חודשים וויתרתי על ההורדה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement