|
Delta Force Black Hawk Down DEMO !!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אני יודע שזה יצא לפני איזה 3 שבועות אבל רק עכשיו קיבלתי את זה
וזה אדיר!
לא שיחקתי בישנים אבל זה ממש משחק טוב!
זה מזכיר לי אלמנטים מ
ghost reacon
חובה לנסות
למי שרוצה
הוא יודע איפה להשיג אותי |
|
|
| eran |
סבבה אחי..
אבל אין טרד של משחקים? :) |
|
|
| warpedd_ |
אדירר
איך אהבתי את דלטה פורס3
משחק סופרררררר כיפי
גם גוסט רקון היה מצוין
אני מת על המשחקים האלה |
|
|
| Gil Shwarts |
אני עדיין משחק ב
Delta Force - Task Force Dagger
זה משחק אלוף לאינטרנט!
כשייצא המלא של בלק הוק דאון, אני יציק לך בקשר אליו מוש :) |
|
|
| Ariels |
סרט ענק אני מכווץ אותו עכשוי ל
DIVX |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
עזבו אותכם מהמשחקים האלה אני מחכה ל
DIABLO3
ול
STARCRAFT2 |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמק זה גירסאת בטה שמפסיקה לעבוד ב16 באוגוסט
כלומר
לא עובד יותר!!!
סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקק
גיל אולי תוכל אי שהוא להשיג לי את הדלטה שיש לך? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סעמק זה גירסאת בטה שמפסיקה לעבוד ב16 באוגוסט
כלומר
לא עובד יותר!!!
סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקק
גיל אולי תוכל אי שהוא להשיג לי את הדלטה שיש לך? |
השרת שהיה בו ת'משחק, נפל מזמן אחי
אבל אני יחפש |
|
|
| MoSH_MaN |
לא משנה גיל ! תודה על העזרה אבל מצאתי ואני מוריד את זה עכשיו
עוד 20 דקות מסיים
עכשיו נזכרתי שראיתי את זה להורדה לפני כמה חודשים וויתרתי על ההורדה... |
|
|
|
|