|
TA site Traag ??
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
DE TA site is bij mij super traag, ik moet wel 30 sec. wachten voor ik een pagina heb en als ik ergens op wil reageren duurt het nog langer.
Ik weet niet of ik de enige ben met dit probleem ?
Ik heb @Home en ben niks aan het uploaden ofzo...
Ik heb net even m,n downloadsnelheid getest en die was 348 kb/sec down
en 18 kb/sec up. dat zit dus wel goed.:toothless |
|
|
| Gurian |
Ik heb het alleen met het laden van het replyscherm.
Ik zit trouwens via chello en ook mijn downloadsnelheid is goed
Greetz Gurian |
|
|
| DJ_Siesta |
iok heb er geen last van, vindem snel
ook @home
greetz |
|
|
| TranceFool |
| heb er nu geen last van maar ken het probleem wel ja, hebbet ook weles:( |
|
|
| Bellie |
geen problemen hiero!! :)
GREETZ!! |
|
|
| SnuggLe |
| Geen problemen hier :D :D |
|
|
| ScuL |
| Ik heb het voornamelijk 's avonds. Het kan dan ff duren voordat ik kan antwoorden. Waarschijnlijk wordt de serverload dan wat hoog omdat onze Canadese mede-TA's dan ontwaken :P |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb er gewoon de laatste 2 weken echt LAST van !!!
Wat zou het kunnen zijn ? |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ik heb er gewoon de laatste 2 weken echt LAST van !!!
Wat zou het kunnen zijn ? |
dan is het gewoon druk |
|
|
| MaGiK54 |
| Af en toe issie een beetje traag, maar niet echt storend. |
|
|
| franzelare |
Ik heb ook @home maar ik heb er weinig last van!
soms is het wat trager maar dan worden ze denk ik aan de andere kant van de wereld wakker of komt iedereen hier in de buurt thuis uit het werk en gaat zijn mail checken!
Oh en snuggle HOU JE BEK MAN! :D :D :D
ik wou dat ik zoon verbinding had! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
Oh en snuggle HOU JE BEK MAN! :D :D :D
ik wou dat ik zoon verbinding had! |
Wat zeg je? Mijn internet en alles hier gaat te snel, TA is veel te snel enzo, dan kan ik niet bijhouden :D :D :D :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|