return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Wie moet er draaien op Sensation..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
michiel
ik wil:

tiesto
ferry
armin
max graham
timo maas

dan ben ik blij

later

michiel
eXos
quote:
Originally posted by Jukx
Luke Slater
Ritchie Hawtin
Adam Beyer
Umek
Sven Väth
Dave Clark
DJ Rush

Haha, dat zou wat zijn zeg, op zo'n commercieel feest!!

Ik verwacht eigenlijk meer iets als dit:

ATB
Jean
Jurgen
Johan Gielen
...
...

Live: Alice Deejay

Hahahaha, nou het zal mij benieuwen of het echt leuk gaat worden... volgens mij willen ze er een soort 2e TMF-Awards van maken... maaaarja.


Ha wat lachen zeg. Net of Sven Vath, Luke Slater en Dave Clark niet commercieel zijn. Wat doen ze anders op zo'n feest. Trouwens in Nederland kenen deze DJ's een mindere mate van popularietijd dan in andere omliggende landen. Deze siet heet volgens mij TRANCEaddict, maar ik kan het mis hebben.

Dat is er ook weer uit. No hard feelings BTW.

Mijn Line-up is zo ongeveer als volgt:

DJ Tiesto
Marco V
Johan Gielen
ATB
DJ Stigma
Judge Jules

Smell ya later
Jukx
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ha wat lachen zeg. Net of Sven Vath, Luke Slater en Dave Clark niet commercieel zijn. Wat doen ze anders op zo'n feest. Trouwens in Nederland kenen deze DJ's een mindere mate van popularietijd dan in andere omliggende landen. Deze siet heet volgens mij TRANCEaddict, maar ik kan het mis hebben.

Dat is er ook weer uit. No hard feelings BTW.

Mijn Line-up is zo ongeveer als volgt:

DJ Tiesto
Marco V
Johan Gielen
ATB
DJ Stigma
Judge Jules

Smell ya later



Sven Vath, Luke Slater en Dave Clarke zijn inderdaad niet commercieel nee. Volgens mij heb je geen flauw idee wie het zijn anders had je niet zo'n lompe uitspraak gedaan...
Deze site heet inderdaad TRANCEaddict ja, ik weet niet hoelang jij al op deze site komt of hoelang je je überhaupt in elektronische muziek verdiept hebt maar hier op TRANCEaddict hebben sets gestaan van o.a. SVEN VATH en als je goed zou luisteren naar alle nummers die hier op TRANCEaddict worden aangeboden dan zou je zelf ook wel inzien dat het niet allemaal TRANCE is, TRANCE is namelijk een heel erg ruim begrip. Snap je.

Oh ja: "No hard feelings".
magrec
ehm
sasha
sander kleienberg/lucien foort
tiesto
timo maas
paul van dyk
remy

ongeveer ook in deze volgorde.
Sandman
quote:
Originally posted by moogwai
Dit is mijn "Droom" line-up

Rank 1 LIVE
DJ Tiesto
Armin van Buuren
Johan Gielen
Ferry Corsten
Paul van Dyk

gewoon mijn 5 favoriete DJ's en Rank 1 als intro :D :D


Yep same for me!!!!

en hoeveel zijn dervan zijn nederlands???
Kijk dat laat maar weer eens zien hoe nederland de dance scene roeleert
Dr. Kuipers
DJ Tiesto
Johan Gielen
Armin van Buuren
Paul Van Dyk
Marco V

en natuurlijk Mauro Picotto!
Glaniskanis
We beginnen de avond lekker met een set van
Marco V
om erin te komen

daarna gaan we verder met de nieuwe live-act van
Rank 1
die hun anthem voor deze editie hebben klaarliggen in de gedaante van "Such Is Life"

ondertussen maakt
Paul Van Dyk
zijn opw8ingen 8er de schermen om er gelijk doorheen te beuken. "Movement" ligt steevast als begin op de draaitafels

hierna 1 van de volgende (of ultieme droom-samenwerking :D)
Cox/Oakenfold/Sasha (maakt me niet zoveel uit :))
die zullen goed hard gaan

dan maakt de hollandse meester van Trance zich op om aan te treden voor 40.000 man
DJ Tiësto
met Urban Train en Flight 643 zal hij de Arena op zijn grondvesten laten trillen

En om de avond stevig (maar dan echt stevig) af te sluiten krijgen we het immer harde
Cosmic Gate
die ons voorziet van een aantal goede mixen en tracks als:
E Nomine - Vater Unser (Cosmic Gate Remix) en Cosmic Gate - Exploration Of Space (Club Mix)

ik kwijl al bij de ged8e hieraan
ID&T (niet dat ze hier kijken) neem van mij aan, zo wordt het pas echt een beuk-feest.
Hiermee trillen zelfs de camera's van TMF de zaal uit :)


Greetz,
Glaniskanis
Mysteric
kijk aan....dat zou wel heel vetjes zijn!!
Rank1 en MarcoV zijn al zeker....
hoewel ik liever heb dat Rank1 de avond begint, maar ze zullen wel niet met een live-set beginnen.

Verder denk ik dat ze Tiesto iets eerder inplannen, zodat de hardere muziek/techno niet onderbroken wordt door Tiesto.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Glaniskanis
...
daarna gaan we verder met de nieuwe live-act van
Rank 1
die hun anthem voor deze editie hebben klaarliggen in de gedaante van "Such Is Life"
...


Ik heb dus wel gelijk wat Rank 1 betreft. Die komen zeker weten hun nieuwe live-act opvoeren. Aangezien de site van Sensation nu al het thema-nummer laat horen.
En ja hoor, het is "Such Is Life".
De meeste kennen dit nummer ook wel onder de naam "Many Miles, Too Soon", maar die naam klopt dus niet.


Greetz,
Glaniskanis
Bouma-Bros
Ik zal iedereen hier maar even uit de droom helpen... TIESTO zal 100% zeker NIET op Sensation gaan draaien. Voor zo'n commerciele organisatie (lees: uitbuiters) wil hij namelijk niet meer draaien. Iedereen hier snapt dus wel wat sdat betekent m.b.t. andere feesten van deze "pary-organisatie"....

Mijn ideale line-up voor Sensation (al zal ik er nooit verschijnen):

Scott Bond
Paul Oakenfold
Dave Seaman
Timo Maas
Dazzle

Greetz, Sido (50% Bouma-Bros)

moogwai
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ik zal iedereen hier maar even uit de droom helpen... TIESTO zal 100% zeker NIET op Sensation gaan draaien. Voor zo'n commerciele organisatie (lees: uitbuiters) wil hij namelijk niet meer draaien. Iedereen hier snapt dus wel wat sdat betekent m.b.t. andere feesten van deze "pary-organisatie"....



Dit is zeker te danken aan Innercity, waar hij nu dus ook niet meer komt :confused:
Akira
quote:
Originally posted by moogwai


Dit is zeker te danken aan Innercity, waar hij nu dus ook niet meer komt :confused:


dat vind ik ook erg erg jammer :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement