|
טוב!!! גם הזמן שלי הגיע! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| בהצלחה גבר, למה בדיוק אתה הולך? |
|
|
| DJ RF |
אחי שתיים סוכר וקצת חלב בשלי =]
שהיה אחלה שירות אריק
תתקשר שתהיה בחמשוש בבית |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by arik
תודה אני מעריך את זה אבל עבדתי עלכם אני בכלל לא מתגייס
:)סתם
אני ב 19
ו 19
אמרו לאמא שלי שזה גיוס
כן כן תחזיקו חזק
גיוס של : בנות מודיעין
אני לא מבין למה אני יוצא בת
ואני לא מבין למה מודיעין
בקושי עיברית אני יודע |
אח שלייייי אין אתה מלך השרוטים...
עם שריטה כמו שלך לא צריך לגייס אותך :)
בכל אופן היום (כבר בוקר) אני ידבר עם הקרוב משפחה שלי..אולי יצליחו להקדים לך את הגיוס ביום... יענו תתגייס איתי ביום ראשון כמו גבר ולא כמו בחורה :)
תתקשר אליי מחר אחר הצהריים ונדבר |
|
|
| Gil Shwarts |
עוד 10 חודש למנייק!!!!!
:):D:D:D:D:D:D
בהצלחה אריק, תראה איך הזמן יעוף לך :) |
|
|
| DJ RF |
באמת קבל לאיזה רמה ירד הצבא
תסתכלו מה הם מגייסים
:crazy: :haha: :crazy: |
|
|
| NyKoN |
חחח
בהצלחה אחי
איך זה שלא גייסו אותך קודם? |
|
|
| Scorchio |
ביי אח שלי
נתגעגע אלייך |
|
|
| SimonP |
אחי שיהיה לך בהצלחה, אל תתרגש יותר מדי מהפוזה שהם עושים והכי חשוב אל תקרא לסמ"ח שלך רס"פ, אחרת אתה תרד להרבה הרבה מצב 2 (מנסיון) ושיהיה לך בהצלחה :) יש לי שבועיים עליך בפז"מ :)
חטיבה 500 גדוד 430 סערה כבוד!!!
רק מג"ח 7 |
|
|
| luckystrike |
אחי בהצלחה !!!
טירונות 02 זה חוויה אחרת !
יאללה אחי - הזמן באמת יעוף לך!
...
C YA
ותבוא לבקר פה אה ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by SimonP
אחי שיהיה לך בהצלחה, אל תתרגש יותר מדי מהפוזה שהם עושים והכי חשוב אל תקרא לסמ"ח שלך רס"פ, אחרת אתה תרד להרבה הרבה מצב 2 (מנסיון) ושיהיה לך בהצלחה :) יש לי שבועיים עליך בפז"מ :)
חטיבה 500 גדוד 430 סערה כבוד!!!
רק מג"ח 7 |
בא לך לדבר עם יותר ראשי תיבות? :rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by SimonP
אחי שיהיה לך בהצלחה, אל תתרגש יותר מדי מהפוזה שהם עושים והכי חשוב אל תקרא לסמ"ח שלך רס"פ, אחרת אתה תרד להרבה הרבה מצב 2 (מנסיון) ושיהיה לך בהצלחה :) יש לי שבועיים עליך בפז"מ :)
חטיבה 500 גדוד 430 סערה כבוד!!!
רק מג"ח 7 |
לפני שהועיים המדור שלי העביר אימון למפג"ד
(מפקדת גדוד)
שלך אימון בביקעה :):):) |
|
|
| yahel222 |
יאאא
צעירים !!! חחחחחחח אני כבר 5 ימים בצבא
קיצר אני יודע שיום ראשון מתחיל גובניקים
מלא חברים שלי מתגייסים
אני בבוקר יבוא לבקום עם חברים שלי
וב9 אני צריך ללכת לבקום עצמו לפלוגה שלי
אז אריק ובנץ ואלי וכו
אם אתם שם אז תרימו צלצול
056-430303
אולי אני יוכל לבוא אליכם
ובכל אופן בהצלחה
ותתפללו לא לישון שם לילה
וגם אם כן אז לא בפלוגה ב !!! |
|
|
|
|