return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טוב!!! גם הזמן שלי הגיע! (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
בהצלחה גבר, למה בדיוק אתה הולך?
DJ RF
אחי שתיים סוכר וקצת חלב בשלי =]

שהיה אחלה שירות אריק

תתקשר שתהיה בחמשוש בבית
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by arik
תודה אני מעריך את זה אבל עבדתי עלכם אני בכלל לא מתגייס

:)סתם
אני ב 19
ו 19
אמרו לאמא שלי שזה גיוס
כן כן תחזיקו חזק

גיוס של : בנות מודיעין
אני לא מבין למה אני יוצא בת
ואני לא מבין למה מודיעין
בקושי עיברית אני יודע



אח שלייייי אין אתה מלך השרוטים...
עם שריטה כמו שלך לא צריך לגייס אותך :)
בכל אופן היום (כבר בוקר) אני ידבר עם הקרוב משפחה שלי..אולי יצליחו להקדים לך את הגיוס ביום... יענו תתגייס איתי ביום ראשון כמו גבר ולא כמו בחורה :)

תתקשר אליי מחר אחר הצהריים ונדבר
Gil Shwarts
עוד 10 חודש למנייק!!!!!

:):D:D:D:D:D:D

בהצלחה אריק, תראה איך הזמן יעוף לך :)
DJ RF
באמת קבל לאיזה רמה ירד הצבא

תסתכלו מה הם מגייסים

:crazy: :haha: :crazy:
NyKoN
חחח
בהצלחה אחי

איך זה שלא גייסו אותך קודם?
Scorchio
ביי אח שלי
נתגעגע אלייך
SimonP
אחי שיהיה לך בהצלחה, אל תתרגש יותר מדי מהפוזה שהם עושים והכי חשוב אל תקרא לסמ"ח שלך רס"פ, אחרת אתה תרד להרבה הרבה מצב 2 (מנסיון) ושיהיה לך בהצלחה :) יש לי שבועיים עליך בפז"מ :)

חטיבה 500 גדוד 430 סערה כבוד!!!
רק מג"ח 7
luckystrike
אחי בהצלחה !!!

טירונות 02 זה חוויה אחרת !

יאללה אחי - הזמן באמת יעוף לך!

...


C YA

ותבוא לבקר פה אה ?
eXeTik
quote:
Originally posted by SimonP
אחי שיהיה לך בהצלחה, אל תתרגש יותר מדי מהפוזה שהם עושים והכי חשוב אל תקרא לסמ"ח שלך רס"פ, אחרת אתה תרד להרבה הרבה מצב 2 (מנסיון) ושיהיה לך בהצלחה :) יש לי שבועיים עליך בפז"מ :)

חטיבה 500 גדוד 430 סערה כבוד!!!
רק מג"ח 7


בא לך לדבר עם יותר ראשי תיבות? :rolleyes:

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by SimonP
אחי שיהיה לך בהצלחה, אל תתרגש יותר מדי מהפוזה שהם עושים והכי חשוב אל תקרא לסמ"ח שלך רס"פ, אחרת אתה תרד להרבה הרבה מצב 2 (מנסיון) ושיהיה לך בהצלחה :) יש לי שבועיים עליך בפז"מ :)

חטיבה 500 גדוד 430 סערה כבוד!!!
רק מג"ח 7


לפני שהועיים המדור שלי העביר אימון למפג"ד
(מפקדת גדוד)
שלך אימון בביקעה :):):)
yahel222
יאאא
צעירים !!! חחחחחחח אני כבר 5 ימים בצבא

קיצר אני יודע שיום ראשון מתחיל גובניקים
מלא חברים שלי מתגייסים
אני בבוקר יבוא לבקום עם חברים שלי
וב9 אני צריך ללכת לבקום עצמו לפלוגה שלי
אז אריק ובנץ ואלי וכו
אם אתם שם אז תרימו צלצול
056-430303
אולי אני יוכל לבוא אליכם

ובכל אופן בהצלחה
ותתפללו לא לישון שם לילה
וגם אם כן אז לא בפלוגה ב !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement