|
Kommer ni ihåg denna?
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
Japp det var kul. spelade in mixen "live" hemma hos Steve med ett gäng andra personer också från sweta tror jag |
|
|
| Jeremy H |
Mixfestivalerna var roliga :) Alla hängde på mIRC och snackade skit och "They're Taking The Hobbits To Isengard" gick igång vid slutet på varje dag. Kommer ihåg tyska TAs reaktion när den gick igång :p
Tror faktiskt att jag har kvar två av mina set på datorn här hemma! |
|
|
| CJ InterCity |
| Konstigt, jag ser inte mitt namn där men jag är säker på att jag var med. :) Eller var det kanske 2005? Det var länge sedan i af! |
|
|
|
|