return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Kommer ni ihåg denna?
View this Thread in Original format
anuga
http://www.tranceaddict.com/forums/...?postid=6637051

Är det inte dags för en 2011?

Eller så fixar jag en lokal och gear, free entry för alla, kom och mixa! ;)
mr_fisken
quote:
Originally posted by anuga
http://www.tranceaddict.com/forums/...?postid=6637051

Är det inte dags för en 2011?

Eller så fixar jag en lokal och gear, free entry för alla, kom och mixa! ;)


Japp det var kul. spelade in mixen "live" hemma hos Steve med ett gäng andra personer också från sweta tror jag
Jeremy H
Mixfestivalerna var roliga :) Alla hängde på mIRC och snackade skit och "They're Taking The Hobbits To Isengard" gick igång vid slutet på varje dag. Kommer ihåg tyska TAs reaktion när den gick igång :p

Tror faktiskt att jag har kvar två av mina set på datorn här hemma!
CJ InterCity
Konstigt, jag ser inte mitt namn där men jag är säker på att jag var med. :) Eller var det kanske 2005? Det var länge sedan i af!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement