return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Jätte rave i Alperna.
View this Thread in Original format
Xplorer76
Kolla in http://www.expressen.se/article.asp?id=119093
Är det någon som har nån adress till typ line up och sånt??
nosfea
coolt!

the spirit never dies

:D :D :D
mindshooter
Det var juh Techno så det kanske inte är något vi diggar ändå..om ni inte diggar techno förstås :)

Tycker dock det är diskutabelt om man ska blockera en väg och kasta sten på polisen för att dansa...skulle själv aldrig göra det. Inget emot illegala fester eftersom det är så svårt att få en laglig men att det drabbar andra är inte rätt tycker jag...

Hoppas dom har det kul där nere iaf :)
x-dream
Damn nice party......

:) :) :)
Vizay
mind: du vet att tidningarna inte ens kan skilja på house å trance va? :p

dom lär nog spela en del trance också :D

[edit]

om det e nån som kan franska så kolla in http://www.ttckrew.org/

verkar finnas en del info om festen där...det finns nått som verkar va en raport från teknival 2002 som gick i april iaf...
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
mind: du vet att tidningarna inte ens kan skilja på house å trance va? :p



Så sant så sant...men det är väl inte så vanligt att man lirar trance på rave väl? I så fall är det Goa/Psy trance?
reveal
quote:
Men sedan maj finns en ny fransk lag som kraftigt kringskär möjligheten att ordna ravepartyn. Bland annat kan musikanläggningar beslagtas.


typiskt :rolleyes:
Vizay
mind: återigen...dom kallar det ravefest för dom dom har hört något om att ravemusik e sån där musik med dunkande bas å andra konstiga ljud.....förstår du vart jag vill komma? :)


läste iofs lite på dom där franska sidorna å det verkade som om det var techno å liknande sdom spelade iaf men jag vill vilkförbannat få fram det jag vill säga om medierna å hur dom generaliserar :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement