return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Håll tummarna
View this Thread in Original format
lonne
Ok, så här ligger det till.

Snacka just med en polare som lirar på Dailys tillsammans med Bobby

(som även lirar på Docklands)

Killen berättade för min polare idag, att Munchen Bryggeriet eventuellt kommer att anordna en del fester i höst, precis som vanligt.

Nu till det roliga, Bobby är en av dom tillfrågade när det gäller vilka dj`s som kan vara intressanta för Sverige.

Namnen jag fick höra idag var inga mindre än Dj Tiesto eller Mauro Picotto.

Jag hoppas verkligen att allt går vägen, för båda av de ovannämda är rågrymma.

Jag vet att man inte ska ha för höga förväntningar. Men denna höst ser det ut att kunna arta sig med Lange i oktober och eventuellt...
King of Clubs
"Men lyssna, det blir nice. Du, jag, Tiijs och Mauro..." :D
lonne
hehhe...antar att du känner till min källa.
WhiteRussian
Armin Armin Armin Armin Armin

:D
Vizay
ere bara jag som dansar runt i rummet å studsar av ren glädje när jag ser detta (trots att det inte är säkert)


fan om dom ens försöker få dit grabbarnna så e jag nöjd...då har dom försökt iaf :D
RebeL9
räkna bara med dötrist techno om picotto kommer (och att han kör nästan bara egna productioner gör ju inte saken bättre).
tiesto har blivit en flata. lyssnade på hans senaste sets. tråkigare och mer förutsägbara set får man leta efter.
nej hämta någon dj som kör grymt, rent och fräscht. typ John 00 Fleming (blandningen av melodic och goatrance är unik), Armin van Buuren (killen vet hur man väljer ut nya bra låtar)
reveal
kommer tiesto så kommer jag ;)

måste dock säga att jag har börjat att hålla både corsten och van buuren högre än tiesto...
King of Clubs
quote:
Originally posted by RebeL9
räkna bara med dötrist techno om picotto kommer (och att han kör nästan bara egna productioner gör ju inte saken bättre).
tiesto har blivit en flata. lyssnade på hans senaste sets. tråkigare och mer förutsägbara set får man leta efter.
nej hämta någon dj som kör grymt, rent och fräscht. typ John 00 Fleming (blandningen av melodic och goatrance är unik), Armin van Buuren (killen vet hur man väljer ut nya bra låtar)


John 00 har verkligen en egen stil som sagt. Men jag skulle nog kalla det prog-psy-melodic trance :) Gillar honom skarpt..

Det är trisst att hacka på DJs, men det är sant: Tiesto verkar faktiskt hålla på att köra en Oakenfold :(
AC.
Gaaaah!! säg vad ni vill men Tiesto släng dig i väggen jag vill ha hit Picotto!
Vizay
jag förstår inte varför folk hackar på picotto.....han e ju asgrym juh! :D

lonne
Picotto`s set är sköna och en aning spårade om man gillar Techno.

Skulle bli kul om han kom, tycker jag.
x-dream
Picotto vill man ju se.....Hoppas att detta kan stämma nu bara...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement