| Hell_Copter |
יש לי חברים שיש להם עוד חודש יום הולדת 17 ולא קיבלו עוד...
זה אומר שהם מינימום גיוס נובמבר שנה הבאה אז זה לא עקרוני כל כך...
למרות שגם אני יהיה כנראה גיוס נובמבר...
הצבא לא יכול לגייס אותי לפני 18 מה שאומר שבטוח יש לי את החופש הגדול של שנה הבאה
וצח... אחרי הרופא הרוסי הייתה לי רופאה רוסיה שעשתה בדק בית לביצים שלי... אבל היא הייתה עדינה יותר |
|
|