return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה בקשר לכרטיס מסך
View this Thread in Original format
DjNumShum
אנשים אני יודע שזה אופטופיק עצבני אבל פשוט אני חייב תשובה מהר ואני לא יודע למי לפנות
מודים בקשה אל תמחקו
טוב
מה אתם אומרים על הכרטיס
geforce 4 mx440 64mb ddr + tvout
הוא שווה?
אם לא איזה כן שווה לקנות?
:eyes: :eyes:
DjChook
הבאת פה שם של שבב

תביא שם של חברה

כאילו בעיקרון מה אתה מצפה שנרשום ?

מין הסתם שהוא טוב הוא בשלישית שבבים הכי טובים נראה לי היום בשוק

אהה בעצם אולי בחמישיה כי הוא
MX

אבל בעיקרון הוא מהטובים ביותר

לדעתי הכל תלוי ביצרן

למשל לי יש
ASUS

שעולה בערך כמו שניים
אבל עדיין, הוא פי אלף יותר תומך בשטויות וכו
arik
geforce4 ti 4200 64-128 MB
או
SUMA
או
LEADTECH
תבחר
חבל לך לקנות MX
הוא נקניקיה לעומת ה
TI
ויש הפרש של רק בערך 300 שקל
DjChook
אני אישית חושב שצריך לקנות של חברה מוכרת
MoSH_MaN
שמעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

MX
זה חרא!

שמע לא יודע עם יש
GTS
אבל זה טוב
TI
אבל שיהיה על
DDR

!!!
NyKoN
יאללה מה עשיתם מזה כבר
כאילו הוא הולך לעצב מודלים

ג'יפורס 4 זה הג'יפורס האחרון
הוא מעולה בלי שום קשר לאמאיקס או לטיאיי
DjNumShum
ASUS V8420 GeForce 4 TI4200 64MB DDR + TVOUT


שווה?
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by DjChook
אני אישית חושב שצריך לקנות של חברה מוכרת


הכרטיסים של לידטק וסומה מצוינים אם לא הכי טובים...

קנה
GF4 TI4200 128DDR
של אחת מהחברות האלו:
MSI/SUMA/LEADTEK

... עזוב אותך מ
MX
כי באמת אין הפרש רציני בין המחירים... כמו שהיה פעם...
הכרטיס
TI
זה השקעה לזמן ארוך יותר...
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by DjNumShum
ASUS V8420 GeForce 4 TI4200 64MB DDR + TVOUT


שווה?


כן, אבל לא בדוק :)
טוב לאסוס יש כרטיסים טובים אז אתה יכול לקנות אותו...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum
ASUS V8420 GeForce 4 TI4200 64MB DDR + TVOUT


שווה?


כן למה לא?

זה
TI

64 מגה זה מספיק

נראה לי שזה מספיק בשבילך
והחשוב ביותר שזה עובד על DDR

DjChook
תרשום ה את ההבדל מחירים ?
GLoBaL-MUZiK
מה אתם מלכלכים על
MAX
של
GEFORCE
אחלה של דבר
אני עובד איתו כבר שנה והוא בן שונה של דבר

לא עושה בעיות, עובד חלק.....ומאוד חד

קיצר אם אתה לא רוצה לקנות כרטיס מסך ב-1000 שקל קנה
Geforce 2 MAX 32MB
400 שקל נראה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement