|
שאלה בקשר לכרטיס מסך
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
אנשים אני יודע שזה אופטופיק עצבני אבל פשוט אני חייב תשובה מהר ואני לא יודע למי לפנות
מודים בקשה אל תמחקו
טוב
מה אתם אומרים על הכרטיס
geforce 4 mx440 64mb ddr + tvout
הוא שווה?
אם לא איזה כן שווה לקנות?
:eyes: :eyes: |
|
|
| DjChook |
הבאת פה שם של שבב
תביא שם של חברה
כאילו בעיקרון מה אתה מצפה שנרשום ?
מין הסתם שהוא טוב הוא בשלישית שבבים הכי טובים נראה לי היום בשוק
אהה בעצם אולי בחמישיה כי הוא
MX
אבל בעיקרון הוא מהטובים ביותר
לדעתי הכל תלוי ביצרן
למשל לי יש
ASUS
שעולה בערך כמו שניים
אבל עדיין, הוא פי אלף יותר תומך בשטויות וכו |
|
|
| arik |
geforce4 ti 4200 64-128 MB
או
SUMA
או
LEADTECH
תבחר
חבל לך לקנות MX
הוא נקניקיה לעומת ה
TI
ויש הפרש של רק בערך 300 שקל |
|
|
| DjChook |
| אני אישית חושב שצריך לקנות של חברה מוכרת |
|
|
| MoSH_MaN |
שמעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
MX
זה חרא!
שמע לא יודע עם יש
GTS
אבל זה טוב
TI
אבל שיהיה על
DDR
!!! |
|
|
| NyKoN |
יאללה מה עשיתם מזה כבר
כאילו הוא הולך לעצב מודלים
ג'יפורס 4 זה הג'יפורס האחרון
הוא מעולה בלי שום קשר לאמאיקס או לטיאיי |
|
|
| DjNumShum |
ASUS V8420 GeForce 4 TI4200 64MB DDR + TVOUT
שווה? |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אישית חושב שצריך לקנות של חברה מוכרת |
הכרטיסים של לידטק וסומה מצוינים אם לא הכי טובים...
קנה
GF4 TI4200 128DDR
של אחת מהחברות האלו:
MSI/SUMA/LEADTEK
... עזוב אותך מ
MX
כי באמת אין הפרש רציני בין המחירים... כמו שהיה פעם...
הכרטיס
TI
זה השקעה לזמן ארוך יותר... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
ASUS V8420 GeForce 4 TI4200 64MB DDR + TVOUT
שווה? |
כן, אבל לא בדוק :)
טוב לאסוס יש כרטיסים טובים אז אתה יכול לקנות אותו... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
ASUS V8420 GeForce 4 TI4200 64MB DDR + TVOUT
שווה? |
כן למה לא?
זה
TI
64 מגה זה מספיק
נראה לי שזה מספיק בשבילך
והחשוב ביותר שזה עובד על DDR |
|
|
| DjChook |
| תרשום ה את ההבדל מחירים ? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מה אתם מלכלכים על
MAX
של
GEFORCE
אחלה של דבר
אני עובד איתו כבר שנה והוא בן שונה של דבר
לא עושה בעיות, עובד חלק.....ומאוד חד
קיצר אם אתה לא רוצה לקנות כרטיס מסך ב-1000 שקל קנה
Geforce 2 MAX 32MB
400 שקל נראה |
|
|
|
|