Riva - Time is the healer op TMF (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
DJ_Siesta |
quote: | Originally posted by mr.marcello
Jawel hoor!! We moeten gewoon massaal sms-jes sturen naar TMF en The Box!! Dan kan iedereen op TV lezen hoe wij erover denken!! :p
Met vriendelijke groet. |
goed idee, of we breken in bij tmf en the box en mtv, en veranderen de playlist :D
groetjes |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by DJ_Siesta
goed idee, of we breken in bij tmf en the box en mtv, en veranderen de playlist :D |
Doen we!! Dan wijzig jij de playlists en dan houd ik me bezig met VJ Rene!! :D:D
|
|
John |
ik wacht wel op die id&t zender:) |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by John
ik wacht wel op die id&t zender:) |
Da's ook een optie ja, maar wanneer ging die nou ook alweer de lucht in??
|
|
mantisnl |
dat wijffiej uit die klip is trouwens wel lekkah:D :D |
|
|
-TAIS- |
The Mystery - Devotion is ook al reeds een lange tijd op tv te zien ondertussen (incl vocals). |
|
|
Teknikol |
goed idee, of we breken in bij tmf en the box en mtv, en veranderen de playlist :D
groetjes |
Veranderen? pleurt eerst het hele archief maar leeg en zet "onze" muziek daarvoor in de plaats.
Wou je het doen met 3 gare radio edits?:) |
|
|
Flipper01 |
Als ze naast die standaard radio ,mix nou ook eens de betere mixen zouden draaien....
Armin van Buuren dub mix, Pablo Gargano Remix of Harry Peat Sunset Mix... |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by Flipper01
Als ze naast die standaard radio ,mix nou ook eens de betere mixen zouden draaien....
Armin van Buuren dub mix, Pablo Gargano Remix of Harry Peat Sunset Mix... |
Maarja, dan zouden er in totaal 4 videoclips moeten komen. Daarnaast zijn die mixen ook nog eens een stukkie langer dan de radio edit, dus ik denk niet echt dat dat haalbaar zou zijn.....
|
|
John |
quote: | Originally posted by mantisnl
dat wijffiej uit die klip is trouwens wel lekkah:D :D |
idd jah:eyes: :)
kheb trouwens geen idee wanneer die id&t zender de lucht in gaat.. zolang die maar niet achter een decoder komt ofzo..want dan zijn er hooguit 4 mensen die er een abo op nemen:p |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by John
kheb trouwens geen idee wanneer die id&t zender de lucht in gaat.. zolang die maar niet achter een decoder komt ofzo..want dan zijn er hooguit 4 mensen die er een abo op nemen:p |
Ik neem niet aan dat ze dat zullen doen. Ik dacht dat ze namelijk de Dance middels die TV-zender bekend wilden maken onder een groter publiek (zijn zij in ieder geval bij gebaat). En als de zender achter een decoder zou komen, zullen er inderdaad maar heel weinig mensen zijn die de zender willen.
|
|
Spinnin Jack |
iki geef ze geen ongelijk, maar doe dan asjeblieft eerst de vinyl release, want dit is erg erg
|
Als alles goed gaat heb ik u'm morgen in huis :D
Het is een dubbele met onder andere de Hiver & Hammer remix en de AvB remix erop. |
|
|
|
|