|
Rank1's new promo! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Cold |
Aparte beat/ritme heeft dir nr ;)
Geen topper, maar wel een lekker nummertje
Have F. |
|
|
| Akira |
| wel een leuk nummerke maar helemaal niet TOP ofzo |
|
|
| Dj Lex |
Niet geweldig, maar ook zeker niet slecht. Zit wel een lekker ritme in.
Groeten |
|
|
| Mysteric |
Tja...persoonlijk vind ik het 3 keer nix. Van dit soort nummers haal ik er maandelijks 100 binnen die ook net zo hard weer van de harde-schijf verdwijnen. Hij heeft niet echt iets speciaals ofzo... Geen melodie die blijft hangenm er zitten helemaal geen wendingen in. Ech een standaard nummer dus.
Beetje jammer, jongens van Rank-1. Ik hoop dat ze het bij een promo van dit nummer laten. |
|
|
| michiel |
ja persoonlijk vind ik het wel een beetje gaan dat nummertje maar ze hebben zo veel meer in hun mars die piet en benno.
We hebben hier allemaal duidelijk een andere mening dan Johan Gielen:
Guestbook Johan Gielen website:
Name: Johan Gielen 2 Piet Bervoets
Sent: 00.33 - 7/4 2001
Wat een opvolger die nieuwe Rank 1 zware klapper
Ik ga hem zwaar draaien ik spreek je
Groetjes,
Johan Gielen |
|
|
| tango |
ja, het is een beetje wazig allemaal. Volgens mij heeft piet het daar over hun nieuwe plaat: such is life. Ik heb een beetje rondgeneust op marco-v's site en die van rank1. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar heb een post gemaakt voor piet en benno, dus hopelijk heb ik snel wat duidelijkheid omtreft paradise of love.
greetz,
TNG |
|
|
| ADK |
ja, dit is toch wel beneden de hoge rank1-kwaliteit die we normaal zijn gewend, jammer jammer
wordt 'many miles, too soon' trouwens nog een keer officieel uitgebracht, of doen ze dat toch maar niet omdat iedereen dat liedje toch al lang heeft...?
ADK |
|
|
| Remy D |
Ik vond het ook NIKS!!!!
Slechtse nummer dat ik van hun gehoord heb..:( |
|
|
| New Wave |
Neeeeeejjjjjhh ik vind hem niet mooi, die track is totaal gaar, geen melodie.......no fine break like always, ken ik niets mee........sorry dit keer, hele foute plaat.......
Groeten. |
|
|
| Cold |
Mjah...
...Worden we hier niet in de maling genomen ik vind dit nr namelijk erg amateuristisch klinken, de melodie is niet slecht ofzo...maar het lijkt wel een midi orgel synth met een simpele beat erbij...iets wat iedereen wel kan maken met o.a. cubase. |
|
|
| TranceFool |
| Het klinkt wel als Rank 1 alleen dan onder hun niveau, vind het niet om echt geweldig uit mn dak te gaan. |
|
|
| New Wave |
| SLAPPE HAP GEWOON |
|
|
|
|