return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Het officiele 'veel plezier in afrika Miss P!' afscheidsthread (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!

quote:
Originally posted by Ding Chavez
pas wel op voor grote negers :p

GreetZ, DC

met grote...

Ik zal je misse meisie! Heel veel plezier daaro en stuur eens een mailtje ;) En drink maar veel

Toedels, Dikke Kus &
basvh
have fun daar in afrika.

en zoals wij in brabant zeggen bij een afscheid: Haudoe en bedankt
raoel
Veel plezier daar.
Wat zal het rustig worden op het forum de komende tijd :D

Ow en mis P, je moet ons bij terug komst wel weten te vertellen of dat het waar is dat Negers een grotere lul hebben dan wij, blanke mannen (althans de meeste van ons zijn blank)
Bellie
Veel plezier!!
Ennuh Raoel dat negers grotere lullen hebben is gewoon een feit :D

GREETZ!!
Eye-Riz
quote:
nadak haar gemeet heb, heb ik echt een andere ged8e over haar,

beter laat dan nooit ;)

Veel plezier Josta, geniet ervan! En mocht je eens een melancholische bui hebben, denk dan ff aan het forum, aan iedereen van TA die je uit virtueel uit gaan zwaaien (en aan de bekering van Siesta :D ), dan knap je binnen no time op!

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
*zwaai zwaai*

PS: geef voordat je gaat Antiphus nog ff een schop onder zijn kont zodat die opnames ook eens daadwerkelijk online komen :)
Flipper01
Nog maar een keertje dan: :p

Heel veel plezier daar Josta!!!

Ik hoop dat je af en toe eens wat van je laat horen hoe je het daar hebt. En maybe tot Innercity ;)

Kusje, Flipper
moogwai
Veel plezier in het verre zuiden!
Jappio
Veel plezier in Zuid-Afrika! Maak er een mooie tijd van :):D
eieregooie
CU Miss P!!!

*zwaai*
Little Theseus
Josta je gaat niet, je kan toch geen nee zeggen tegen GC :p :wtf:
Anders ga ik NLTA wel vertegenwoordigen daar, zeg ik wel hoe het was ok? :D:D:D
Have phun daar!!!!

Miss Proximus
:D Bedankt!!!!!! :)

Wat zijn jullie eigenlijk lief allemaal :p

2 raoel: volgens mij verschilt dat gewoon überhaupt per man: ik heb blanke mannen "gehad" LoL met grote en kleine, hetzelfde met negers :D

2 Iris (en Bellie): de sets staan in de pc. ik heb ze geprobeerd up te loaden maar het werkt niet. hij geeft een password-fout aan.
bellie: ik probeer nu in te loggen op msn, maar lukt moeilijk. Ik stuur ze wel naar jou toe ofzo.

2 all: ik heb een website waar ik elke 2 weken een verslagje met foto's op wil zetten. verder is mijn eigen hotmail-adres (ik gebruikte altijd die van Andreas) [email protected]. ik hoop dat ik MSN kan installeren. ik heb gewoon een aansluiting, dus ik zal zeker af-en-toe op het forum te vinden zijn :)

Ik waardeer het heel erg dat je deze thread hebt gemaakt Chicane :D

Oh..ennu..Profeetrus: [IMG][/IMG] :p
Donna
Arme,arme Andreas:(

Maar ze zeggen dat cybersex ook heel spannend kan zijn!!!!:D :D

Heel veel plezier Josta,see ya;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement