return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני לא יודע למה לעשות באמפ אבל... פסיכודאלי
View this Thread in Original format
DjChook
אני צריך שירים שקטים בסגנון

ATMOS

"שקטים" ...

קיצר,
למישהו יש רעיונות ?
nesher
וואי היה לי פעם טראק מזה חזק
משהו
Cosma vs infected mushroom & yahel - Cosma vs infected mushroom
משהו כזה
היה לו גם
B-Side
Cosma vs infected mushroom & yahel - Cosma vs yahel
אבל הוא היה פחות טוב
אתה ממש תאהב אותו
נראה לי זה מתחבא לי פה באחד הדיסקים
אם אני ימצא אני יעלה ל
ftp
nesher
איזה יופי
מצאתי
Cosmo_Vs_Infected_And_Yahel_-_Unknown-Unreleased-2000-MS
אני חולה על הטראק הזה
מזל שהזכרת לי

אני יעלה את הטראק הזה ישר שאני יסיים להעלות את הריליז החדש של
CaN
ודרך אגב
ל
Holymen יש ביקוש אני רואה
=]
Gil Shwarts
האוסף הכפול של שפונגל
אמביאנט מעולם אחר!
אולי אני יעלה אותו אם יהיה לי זמן
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
האוסף הכפול של שפונגל
אמביאנט מעולם אחר!
אולי אני יעלה אותו אם יהיה לי זמן


אשכרה !!! אני שמעתי את האוסף הזה ...

עננננק ואני אחד שלא מת יותר מדי על אמביינט - אבל זה איכותי אחושרמוטה ...
TranceGiant
I donno what u mean by the "osef hakaful"
but I just came back from Paris where i bought there second album "tales of the inexpressible" and its mindblowing..so..is it this ure meaning?

And atmos isnt really "shaket", its actually pretty hard minimalistic psy..
luckystrike
גם אני לא בטוח שזה כפול

חבר שלי הביא לי דיסק למיני דיסק של שפונגל
לא נראה לי זה היה כפול אבל בטח גם יש לו אוסף כפול
שזה מה שגיל התכוון .
Gil Shwarts
יש אוסף כפול של שפונגל
שיצא בחודשים האחרונים
אני לא מוצא ת'עטיפה בגלל זה אני לא זוכר איך קוראים לו
DjChook
אהה
BACK TO THE SUBJET?


שירים בסגנון של
ATMOS
או אולי דיסקים שלו ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement