|
6-6-6 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by t0xIc
לי היה לילה טוב מאוד
(אם אתה מבין למה אני מיתכוון)
היו פשוט ביצועים סופניים:]]
|
סוף סוף החלטת לזיין את הכלב שלך הא?
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח
סעמק
קמתי רק עכשיו שזה מגעיל
ומקווה שיהיה לי יום יותר טוב |
|
|
| Djsamorai |
באמת זה לא מממש נורא ..
ד"א איך אני בודק כמה הודעות כתבתי כבר ? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
באמת זה לא מממש נורא ..
ד"א איך אני בודק כמה הודעות כתבתי כבר ? |
בעמ' איפה שרשום את על הטרדים אז למעלה רשום את השמות של כל אלה שמחוברים...
תלחץ על השם שלך
משם כבר הכל ברור |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by NaOren
ולמי שאורן אמרת שיהיה לי היום יום טוב וואלה זה באמת ככה...
איך שאני חוזר הביתה קיבלתי צו ראשון...
:-))) |
גם אני קיבלתי...
לאיזה תאריך זימנו אותך? |
|
|
| DJ-Energy |
lol
גם אח שלי קיבל היום צו ראשון
;) |
|
|
| nimrod levi |
אבל הבאסה לי זה שקיבלתי אותו על היום של היומולדת
:(((((( |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
גם אני קיבלתי...
לאיזה תאריך זימנו אותך? |
17.11
אתה? |
|
|
| Hell_Copter |
נמרוד... או שתבקש לדחות או שפשוט אל תבוא
ואורן... זכור טוב מאוד את המשפט
"כל עכבה היא לטובה"
אין לך מושג כמה הוא נכון!!
הייתי אמור ללכת למסיבה בטי אל וי... וקיבלתי משהו יותר טוב אם אתה יודע למה אני מתכוון.... ;) |
|
|
| Tarantula |
| יייוווו... איזה קטנים כולכם פה, רק עכשיו אתם מקבלים צו התיצבות??:D :D :stongue: :stongue: :haha: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נמרוד... או שתבקש לדחות או שפשוט אל תבוא
ואורן... זכור טוב מאוד את המשפט
"כל עכבה היא לטובה"
|
מזה אומר ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
מזה אומר ? |
יענו כל מה שקורה... אפילו הדברים הרעים הם רק אשליה כי יהיה לך טוב בסוף...
חבר שלי באילת איבד שרשרת... הלך וצלל בים ומצא טבעת וצמיד
וואי זה מזכיר לי את הבגרות בתנך עם הצדיק וטוב לו, רשע ורע לו
היו זמנים :D |
|
|
|
|