|
TMF Awards??
|
View this Thread in Original format
| Vinyl Boy |
Even de meningen peilen: ik weet niet wie er naar de tmf awards heeft zitten kijken, maar persoonlijk vond ik het weer een zwakzinnigen festijn van jewelste. De hersenloze menigte schreeuwde weer moord en brand als def rhymz (de groostste monchool die er bestaat ik vraag me af of hij wel een verblijfsvergunning heeft en zijn nederlands is ook om te janken) het podium opkomt.
wat vinden jullie hiervan? |
|
|
| magrec |
Als die meisjes (en jongens) dat nu leuk vinden dan laat ik die mensen dat een leuk feestje vinden.
Wie weet vinden zij dat wel van onze feestjes (domme muziek)
laat iedereen in hun waarde zou ik zeggen.
Persoonlijk zou ik het niks vinden om daar tussen het publiek te staan. |
|
|
| Vinyl Boy |
Het baart mij alleen zorgen dat er zovel kinderen zijn in Nederland die in die manager-groepjes tuimelen. + als ze teveel naar def kijken, ze misschien ook zo gaan praten, dan is de ellende helemaal niet meer te overzien.
verder mogen ze daar van mij uit hun dakjes gaan hoor, ik kots alleen op die muziek. |
|
|
| Henkie_henk |
Ow ik vond het een top feest!!
Heerlijk om mensen te zien die te dom zijn om echt een favo artiest te hebben. En bij elke beweging van wie dan ook maar een beetje raak schreeuwen/gillen.
Gelukkig waren die vage figuren vooran ook niet het lelijkst van allemaal dat is ook errug leuk om te zien!
Wat ook leuk is aan de awards dat ik ze voor volgend jaar wel weer kan voorspellen:
Marco borsato - beste nederlandstalige artiest
Kain - beste rock-groep en Kain gaat dan weer zeggen dat dat de enigste prijs voor zijn band is.. de enigste die telt.. bla bla ik heb een waterhoofd...
Oh nu ik het toch over kain heb.. hij kan echt mooi de tering krijgen met ze.. (pratend over de overlede drummer/gitarist ofzow van Blof..) "Schreeuw zo hard dat die mother****** boven het hoord" ... EeeeH WTF!!! Moet die Kain soms klapjes hebben?? Met ze stoere achterlijke praat!
Ik denk dat ik voor volgend jaar maar weeres op Britney spears stemt.. wordt die show ook weer wat korter want Ms spears komt toch nooit opdagen.. |
|
|
| Mysteric |
Tja...inderdaad
Als die kids alleen al de aankondiging van Shockers op tv horen denken ze wat een herrie...kun je nagaan hoe ze wel niet over de house-scene denken.
Och maar die kids zijn allemaal 14/15/16 dus de tijd dat ze naar Trance-Energy gaan komt heel snel... :) |
|
|
| moogwai |
| Het enigste wat ik van de TMF Awards heb gezien was de uitreiking van de beste dance act nationaal en internationaal. Deze werden uitgereikt door Ferry Corsten.. alleen volgens mij weet 90% van het publiek niet eens wie die gozer is... |
|
|
| Bellie |
Ja echt een topfeest hoor.iedereen helemaal uit zn naad bij milk inc.Mijn god wat een rare figuren komen daar op af zeg.
zelfs gasten van over de 20 zag je helemaal los van god gaan.
maar aan de ene kant vond ik het wel een beetje triest dat Ferry daarnaartoe is gegaan.Als ik ferry was had ik me gewoon ziekgemeld ofzo.of gewoon NEE gezegd.hij heeft toch wel wat betere dingen te doen denk.Bv op een vet feest draaien ofzo.en dan wint Alice Deejay ook nog es die prijs.OMFG!!!
Nee die TMF-awards heeft echt eens een goeie harde PUNTER nodig!!!
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
De hersenloze menigte schreeuwde weer moord en brand als def rhymz (de groostste monchool die er bestaat)het podium opkomt. |
ROFLMAO!!!!! IDD een heel zielig mannetje ja.de goeiste toch :D
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
| Het was nog binnen een half uur uitverkocht ook stond in de krant. Maar ik heb helemaal niks gezien en het boeit me ook echt héél erg weinig die Awards. Maar we zijn niet de enigste want de buitenlandse winnaars nemen amper de moeite om hun award op te halen. |
|
|
| Bellie |
ja dat is ook noiets nep vind ik.
er zijn altijd wel een paar buitenlandse artiesten die niet konden komen.Vooral de eerst paar jaar waren echt om te janken.alleen die nederlandse artiesten verschenen op het podium en die buitenlanders konden allemaal niet komen.de laatste paar jaar is het iets minder geworden.maar toch nog rampzalig.Vergelijk dit maar es met de MTV awards.dat is pas een award.Echt alle bekende filmsterren,zangers/zangeressen zitten in het publiek.en iedereen komt ook echt.
P.s. dit wil niet zeggen dat ik de MTV awards dus wel vet vind he :D
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
ach maak je niet druk...als die kinderen het leuk vinden dan laat je ze lekker toch?
hun zullen waarschijnlijk ook denken wat een stelletje mongolen die naar trance feesies gaan en daar als een gek lopen te stampen:) |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ja echt een topfeest hoor.iedereen helemaal uit zn naad bij milk inc.Mijn god wat een rare figuren komen daar op af zeg.
zelfs gasten van over de 20 zag je helemaal los van god gaan.
maar aan de ene kant vond ik het wel een beetje triest dat Ferry daarnaartoe is gegaan.Als ik ferry was had ik me gewoon ziekgemeld ofzo.of gewoon NEE gezegd.hij heeft toch wel wat betere dingen te doen denk.Bv op een vet feest draaien ofzo.en dan wint Alice Deejay ook nog es die prijs.OMFG!!!
Nee die TMF-awards heeft echt eens een goeie harde PUNTER nodig!!!
GREETZ!! |
MWHAHAAHAHA!! :D :D :D :D
Vet grappig allemaal :D |
|
|
|
|