|
DJ Taucher - Live @ Patcha 23-08-02!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
מי הולך לזה????????
ומי שלא וקולט את הרדיו באיזור
שיקליט את זה!!!
אני מתנדב להעלות את זה!
דרך אגב, זה מחר! |
|
|
| DJ-Energy |
לפי מה שאמרו לי
טאוצ'ר מתקלט יום שישי (מחר) בטי אל וי
אבל יכול להיות שטעו
לפי מה שהבנתי הוא גם אמור לתת היום סט ברדיו בי יו!
so be tuned..
;) |
|
|
| Gil Shwarts |
אז הם טעו
בכל אופן אני לא יצליח לקלוט את זה אז מי שיקליט
שיעביר לי אני ינדב את המקום באינטרנט |
|
|
| Scorchio |
הוא מתקלט בפאצ'ה ולא ב
TLV
וזה מגילאי 22 פלוס למי שמעוניין לדעת.
אני לא יודע אם אפשר להקליט כי לא נראה לי שישדרו את זה ברדיו... |
|
|
| Gil Shwarts |
אני כמעט בטוח שישדרו את זה
כי פעם בכמה שנים הבחור מגיע לארץ
ולא נראה לי שיפספסו את זה
שלחתי מכתב למרקו וי וביקשתי ממנו לבוא לארץ לאיזה מסיבה
אם הוא מגיע, אני עוזב הכל ונוסע למסיבה! |
|
|
| Scorchio |
אבל 99 שידרו כבר את הסט שלו אתמול
אז זה עדיין תעלומה
ואללה אם מרקו וי מגיע
אין מצב שאני לא הולך
איך יש לך את הפרטים שלו גיל? |
|
|
| Gil Shwarts |
| דרך חבר שלי שמכיר את כולם :) |
|
|
| Vman |
טאוכר ניגן סט ברדיו (ונתן לי תמונה חתומה שלו)
איזה בנאדם נחמד הוא חבל"ז 3 מטר גובה ומפחיד אש
אבל הוא שינה השנה סגנון ומנגן פרוגרסיב האוס וכבר לא קלאב טראנס וקישקושים.
הוא גם ניגן בשישי בפאצ'ה סט של 5 שעות גם של פרוגרסיב היה סבבה לא מדהים אבל אחלה. |
|
|
| Vman |
אהההה ומי שלא יודע
טאכר = צוללן בגרמנית
ולפאצ'ה הוא בא מחופש לצוללן! |
|
|
|
|