return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
DJ Taucher - Live @ Patcha 23-08-02!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
מי הולך לזה????????
ומי שלא וקולט את הרדיו באיזור
שיקליט את זה!!!
אני מתנדב להעלות את זה!


דרך אגב, זה מחר!
DJ-Energy
לפי מה שאמרו לי
טאוצ'ר מתקלט יום שישי (מחר) בטי אל וי
אבל יכול להיות שטעו
לפי מה שהבנתי הוא גם אמור לתת היום סט ברדיו בי יו!

so be tuned..
;)
Gil Shwarts
אז הם טעו
בכל אופן אני לא יצליח לקלוט את זה אז מי שיקליט
שיעביר לי אני ינדב את המקום באינטרנט
Scorchio
הוא מתקלט בפאצ'ה ולא ב
TLV
וזה מגילאי 22 פלוס למי שמעוניין לדעת.

אני לא יודע אם אפשר להקליט כי לא נראה לי שישדרו את זה ברדיו...
Gil Shwarts
אני כמעט בטוח שישדרו את זה
כי פעם בכמה שנים הבחור מגיע לארץ
ולא נראה לי שיפספסו את זה

שלחתי מכתב למרקו וי וביקשתי ממנו לבוא לארץ לאיזה מסיבה
אם הוא מגיע, אני עוזב הכל ונוסע למסיבה!
Scorchio
אבל 99 שידרו כבר את הסט שלו אתמול
אז זה עדיין תעלומה

ואללה אם מרקו וי מגיע
אין מצב שאני לא הולך
איך יש לך את הפרטים שלו גיל?
Gil Shwarts
דרך חבר שלי שמכיר את כולם :)
Vman
טאוכר ניגן סט ברדיו (ונתן לי תמונה חתומה שלו)
איזה בנאדם נחמד הוא חבל"ז 3 מטר גובה ומפחיד אש

אבל הוא שינה השנה סגנון ומנגן פרוגרסיב האוס וכבר לא קלאב טראנס וקישקושים.

הוא גם ניגן בשישי בפאצ'ה סט של 5 שעות גם של פרוגרסיב היה סבבה לא מדהים אבל אחלה.
Vman
אהההה ומי שלא יודע
טאכר = צוללן בגרמנית
ולפאצ'ה הוא בא מחופש לצוללן!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement