|
Paul Oakenfold - Live @ Forum 22-08-02!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
כן גבירותיי ורבותיי!!!
Paul Oakenfold
בכבודו ובעצמו נותן סט היום בפורום!!!!!
ענק!!!!
אני ינסה להקליט אבל אני לא מבטיח כלום
אני גם ינסה להגיע לשם בעצמי כי יש לי איזה הופעה שתקועה לי באמצע!
יאללה בלאגן
ישראל חוזרת להיות מה שהייתה לפני 5 שנים!!!
יחי מדינת ישראל!!! :) |
|
|
| DjChook |
| חחח באר שבע = בירת הטראנס החדשה של ישראל |
|
|
| nimrod levi |
אתה בטוח?
למה לא שמעתי כלום על זה...
והסתכלתי בלילה ולא כתוב כלום
:conf: |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אני ממש דקות ספורות לפני היציאה להופעה שלי
והתקשרתי לפורום לברר
ומה מסתבר, שהפורום זה המועדון הכי שקרן
(מבחינת ההזמנות)
הם כתבו
Paul Oakenfold
בגדול
אבל שכחו להזכיר שהרזידנט ינגן סטים של אוקנפולד :) |
|
|
| Hell_Copter |
עלוב ביותר מצדם....
טריק פרסומי מלוכלך לגמרי!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח באר שבע = בירת הטראנס החדשה של ישראל |
כן ושמעתי שאחותך היא האטרקציה החדשה של ישראל! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כן ושמעתי שאחותך היא האטרקציה החדשה של ישראל! |
Somebody is having a serious breakdown
גבר, אל תוציא את זה עלי
דווקא חשבתי שזה היה מצחיק |
|
|
|
|