return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Paul Oakenfold - Live @ Forum 22-08-02!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
כן גבירותיי ורבותיי!!!
Paul Oakenfold
בכבודו ובעצמו נותן סט היום בפורום!!!!!

ענק!!!!
אני ינסה להקליט אבל אני לא מבטיח כלום

אני גם ינסה להגיע לשם בעצמי כי יש לי איזה הופעה שתקועה לי באמצע!


יאללה בלאגן
ישראל חוזרת להיות מה שהייתה לפני 5 שנים!!!
יחי מדינת ישראל!!! :)
DjChook
חחח באר שבע = בירת הטראנס החדשה של ישראל
nimrod levi
אתה בטוח?
למה לא שמעתי כלום על זה...
והסתכלתי בלילה ולא כתוב כלום
:conf:
Gil Shwarts
אוקיי אני ממש דקות ספורות לפני היציאה להופעה שלי
והתקשרתי לפורום לברר
ומה מסתבר, שהפורום זה המועדון הכי שקרן
(מבחינת ההזמנות)
הם כתבו
Paul Oakenfold
בגדול
אבל שכחו להזכיר שהרזידנט ינגן סטים של אוקנפולד :)
Hell_Copter
עלוב ביותר מצדם....
טריק פרסומי מלוכלך לגמרי!!!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
חחח באר שבע = בירת הטראנס החדשה של ישראל



כן ושמעתי שאחותך היא האטרקציה החדשה של ישראל!
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



כן ושמעתי שאחותך היא האטרקציה החדשה של ישראל!


Somebody is having a serious breakdown

גבר, אל תוציא את זה עלי

דווקא חשבתי שזה היה מצחיק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement