|
Je nieuwe platen! - Part III (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Gaan we nou allemaal de prijzen erbij zetten? Vage bedragen trouwens... bij mij zijn ze meestal gewoon €8,= €10,= of €11,= Al die centen, ik wordt er nie goed van...
Chicane, vanwaar eigenlijk al die platen 2x?
[EDIT]typo[/EDIT] |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
* S.H.O.K.K. - Isn't It All A Little Strange (Flutlicht / Krazy Nut mix)
|
waar hebbie die vandaan?????? :D, die zoek ik namelijk al een tijdje :)
Ik ben van het weekend naar Londen geweest, ook nog ff shops bezocht tussendoor. Die HMV's die zou goed zouden zijn waren echt kaks, die hadden echt geen ene reet en heb dr een stuk of 5 gezien. Maar goed, toen kwam ik een zaakie towerrecords tegen en daar stonden allemaal bakken met oude vinyl, dus ik een half uur die dingen doorzoeken :D, helaas niet gevonden wat ik wou (yahel - voyage), maar toch nog 2 leuke plaatjes op de kop weten te tikken:
The Squad - Licht Und Schall
Three Drives - Sunset On Ibiza
2 plaatjes diek nog wilde hebben :). three drives kostte maar 4 pond, das omgerekend 14 gulden :D:D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Chicane, vanwaar eigenlijk al die platen 2x?
|
Omdat Only-Dj's altijd hele kromme titelnamen gebruikt en ze er niet bij zetten op het order formulier of dat het Disc 01 / Disc 02 / Remixes etc zijn.
Die Vicious Circles is dus Disc 1 (met Moguai Remix & Grayed Out Dub) en Disc 2 met nog een aantal andere mixen....
Vandaar :D
Met vriendelijke groet
// :D |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by TranceFool
waar hebbie die vandaan?????? :D, die zoek ik namelijk al een tijdje :)
|
Uit Duitsland :p www.music-head.de ... maar t duurde egt weken/maanden voordat ie binnen was :(. je zou ze ff een mailtje kunnen sturen om te vragen of ze em nog kunnen krygen
ltrz :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Uit Duitsland :p www.music-head.de ... maar t duurde egt weken/maanden voordat ie binnen was :(. je zou ze ff een mailtje kunnen sturen om te vragen of ze em nog kunnen krygen
ltrz :) |
k thanx, ik zal es kijken :) |
|
|
| Spinnin Jack |
Vandaag weer een tripje naar de platenzaak gemaakt. Het was weer een dure, maar heb wel Dave Kane - Journey of Zoe gratis gehad :D
* Dave Kane - journey of Zoe (Sinesweeper mix)
* Sagitaire - Shout (C'mon) (Hemstock & Jennings mix en Coast 2 Coast mix)
* The Thrillseekers - Dreaming of you (Svenson & Gielen remix en Flutlicht remix)
* The speakersfreaks - Pos51
* Chew-fu phat - Without you (Orginal extended) >> Lekkere vocaal is dit zeg :)
* Dark minks ft MIM - Insane (main mix)
* Fuel to fire - Fuel to Fire (Armin's Drumrama dub en Orginal vocal mix) >> Dat Armin hier ook mede verantwoordelijk voor is, tis niet echt wat je van h'm zou verwachten maar ik vin het een lekkere plaat
* Souvernance - Hanvin' a Good time (Orginal mix en Umek remix)
* DJ Vitamine D ft. Miss Audry - That Latin track (Vocal mix en Phats&small remix)
* Alegria - Mas que nada (Mac zimms dub mix en tribal dub mix)
* Helen Garcia - Soul soothing sunshine (Tom de Neef's House dub)
* Roma - Feel So good (orginal mix)
* Bahia Patrol - Sambassado (Mac zimms dub) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
* Chew-fu phat - Without you (Orginal extended) >> Lekkere vocaal is dit zeg :)
* Fuel to fire - Fuel to Fire (Armin's Drumrama dub en Orginal vocal mix) >> Dat Armin hier ook mede verantwoordelijk voor is, tis niet echt wat je van h'm zou verwachten maar ik vin het een lekkere plaat
|
Ey ... beters laat je deze platen door Bax rippe ofzo
HEBBE HEBBE HEBBE :D :D :D |
|
|
| mrjvp |
| Weet iemand eigenlijk wat er met only-djs.com aan de hand is? Updaten ze de laatste weken niet meer, omdat het dan met 30% weg moet ofzo? |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by mrjvp
Weet iemand eigenlijk wat er met only-djs.com aan de hand is? Updaten ze de laatste weken niet meer, omdat het dan met 30% weg moet ofzo? |
Er zijn "sterke geruchten" dat BMP zoetermeer(hier is only-djs een onderdeel) op z'n einde is. Zie ook de volgende draad >> http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=59908 |
|
|
| mrjvp |
| Thx voor dat linkje. Had het topic nieteens gezien. Nou ga snel m'n bestelling eruit doen, voor je het weet is het te laat. (5 a 6 euro per plaat is niet veel :D ) |
|
|
| Leander |
Zo, dat wordt de rest van de maand droog brood eten :toothless
*Vitalic - Poney EP
*Fischerspooner - Emerge
*Trancesetters - The Saga (disc 1)
*Traveller pres. Quest - Chaos Engine/Accelerator
*Kenshasa - Unusual Song
*Microtek - Mean Machine
*Dj Marko - Sunblock
*Digby & oliver - Seven Stones
*J.F. Sebastian feat. Kaz - Burden
*Breeder - The Chain
*Viridian - Sunhump (the classified project remixes)
*Finger Fest Inc. - Auto Porno (the remixes)
*Timo Maas - To Get Down
*Underworld - Rez/Cowgirl
En nog van vorige week:
*7th Gate - Dancer in the Snowfall EP
*Signum - Cura Me
'k mag ze vanavond meteen uittesten op de kersverse eerstejaars studenten :disbelief |
|
|
| John |
ik koop zelf geen platen, maar mn 12jarige broertje sinds afgelopen weekend wel..was ff met em naar blackhole rec. in breda gereden:)
red square - in your hands en midway - travelling heeftie gekocht..
(nou moet ie eerst weer 3 maanden zakgeld sparen voor de volgende plaat:P) |
|
|
|
|