|
Hey, report from costa rica....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
hey ahim sheli how is the forum???
ani new guys???
I can see hebrew so write, i will be on line for about 15 min...
the waves r awesome here too bed that there r no kosiot in here... |
|
|
| oDrori |
לך תפוס קצת צ'יקות לטינות אחי :)
יש די הרבה חדשים כאן |
|
|
| Dj Moriano |
lo krata ma shrashamti ein po kosiot ze madhim jieti batoach yeyo po male aval klom nada....
ahi ma eim hataklitim? |
|
|
| oDrori |
| שניהם הגיעו :) מתי שאתה חוזר לרפרפ אותם בכיף |
|
|
| MoSH_MaN |
שלום אח שלי
אני קצת איחרתי
אבל מקווה שתקרא פעם האבה
אז ד"ש ואני מקווה שאתה נהנה |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי אשרייך... טוב שאתה נהנה שם
אש יא גולש :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
סבבה אחי
מצטער על ההצתה החאוחרת
אבל טוב שאתה נהנה ותמשיך להינות!!!! |
|
|
|
|