return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > DJing / Production / Promotion > DJ Promotion

Undiscovered Music
View this Thread in Original format
j0st1
Hi!
I go by the name Dj Rafs.
On youtube you can find some of my tracks. they are not popular but you guys can help me :)
Go check it out!

Please, give me some feedback and suppoort

- Dj Rafs
netroM
du får nok litt flere responser her

For å være ærlig må jeg si at dette sugde ganske hardt. Spesielt Gerudo Valley-remixen din. Den var forferdelig.
j0st1
quote:
Originally posted by netroM
du får nok litt flere responser her

For å være ærlig må jeg si at dette sugde ganske hardt. Spesielt Gerudo Valley-remixen din. Den var forferdelig.

Æ e ikke det minste sjokkert over at responsen e negativ. Æ e enig i at Gerudo Valley remixen e elendig, har aldri vært fornøyd med den. Men musikk e jo sånn at enten like man det eller så like man det ikke. Siden du åpenbart ikke likte det du hørte så trengte du faen ikke å være så jævli hestkuk. Har du ikke no bra å si, hold kjeft.

Og en ting til, you too
netroM
quote:
Originally posted by j0st1

Beklager å måtte være så slem i kritikken. Du startet egentlig det hele ved å ikke lese hvilken seksjon du postet dette på: det var nemlig feil del av forumet.
j0st1
quote:
Beklager å måtte være så slem i kritikken. Du startet egentlig det hele ved å ikke lese hvilken seksjon du postet dette på: det var nemlig feil del av forumet.

Feil sted? Æ e jo på DJ Promotion, e det feil?
Har vært på et anna forum tidligere der dem veileda meg til "Dj Promotion". Om det her e feil sted av forumet, kor skal æ vær da?
netroM
Music Producers Promotion
j0st1
quote:
Music Producers Promotion

Okok, takk for veiledninga
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement