|
שלום אנשים!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
מה המצב אנשים!!!!
וואלה איך התגעגעתי לחיים האזרחיים
זה נשמע דבילי כי אני כולה שבוע בצבא
אבל נחשו מה
שמו אותי במשטרה הצבאית
המנאייקים של הצבא
לפחות זה מה שכולם חושבים..אבל בואו אני יגיד לכם ככה
טירונות שיא המשמעת אין חבל על הזמןןןןן
בחיים לא חשבתי שזה יכול להגיע לרמה כזו
דבר שני...לפני שכולם יגידו מנאייק מנאייק אז בואו אני יגיד לכם משהו
הדבר הזה זה הכי סבבה בעולם
אולי המשמעת ממש רצחנית ארבל שיא הסבבה
כולם חושבים שהמשטרה הצבאית היא בשביל לדפוק חיילים וזה ההפך
יש שם מלא תחומים
מבלשות וחקירות של אונסים והתעללויות בצבא ועד כליאת עצורי שטחים שירשפו אמן וזה הדבר הכי קטלני בעולם!!
בכל אופן אני שמח לחזור ושמח שהתגייסתי לשם |
|
|
| Scorchio |
מה אחיייייייייי
סבבה שחזרת
טוב לראות אותך
איך קיבלת משטרה צבאית? |
|
|
| Hell_Copter |
איך יום ראשון נראית רגוע לפני העלייה לאוטובוס זה היה מדהים
שמח שאתה "נהנה" שם אחי... כי בכל זאת עדיף לשבת בבית בלי לעשות כלום :D
אבל העיקר שאתה מקבל את מה שאתה רוצה או לפחות מקבל משהו שאתה לא מתלונן
יפה לך |
|
|
| Dj Black-Dragon |
את האמת לא רציתי משטרה צבאית
זה היה נראה לי חרא של דבר
אבל ברגע שהגעתי אין זה מדהים
בוא נגיד שכשירדתי מהאוטובוס לבסיס הצבאי ישר קפצו עלינו 7 מקפדים וסמל אחד וכולם רוצחים עם מבטים של ממות בעיניים וכולם צועקים עלינו לזוז להסתדר עם התיקים ולרוץ עם התיקים ואין חשבתי חטפו אותנו
אבל מתרגלים למשמעת וזה הופך לסבבה
צחוקים שם חופשיייי אין אנחנו צוחקים על המפקדים שם בלי סוף
ואנחנו ישנים באוהלים והאוהלים של הסגל ממש לידינו והם שומעים את הירידות שלנו
ולא פעם ולא פעמיים כמעט נתפסנו שם
אין זה ה-דבר!
ומי שילך לשם יכיר את המשטרה הצבאית כמשהו אחר ממה שכל אחד אחר רואה אותה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
ומי שילך לשם יכיר את המשטרה הצבאית כמשהו אחר ממה שכל אחד אחר רואה אותה |
ת'אמת בן דוד שלי היה במשטרה צבאית והוא מזה שנא את זה...
הוא אמר שזה חרא של דבר |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה אחי תשמע איך זה הולך
יש אנשים שהמוטיבציה שלהם בקשר למשטרה צבאית ממש ירודה ובגלל זה הם לא משקיעים בזה
אני כבר מכיר במחלקה שלי כמה כאלה וחבל
אני לוקח את זה בשיא הכיף
ותאמיןם לי אם הוא היה משקיע בזה הוא היה מתקבל למשהו טוב ומשהו מעניין
חוץ מזה נגיד והוא התקבל למשהו טוב...אז יכול להיות שזהוא לא אוהב את זה בגלל שהוא לא אוהב את זה אבל מה שכן כל דבר שם זה ברמה גבוהה |
|
|
| Tarantula |
היייייי.. מה המצב?? :D
סוף סוף חזרת אלינו!!:D
אז מה נראה שאתה נהנה שם, שמחה לשמוע שיש עוד אנשים שנהנים מזה
:D :D |
|
|
| arik |
אחיייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםם שששששששששללללללללללייייי
קרעו אותיייייייייי
:) |
|
|
| oDrori |
טוב שאתה לא עושה שם כיף,
;) |
|
|
| luckystrike |
אחי שמח שאתה נהנה שם ולוקח בקלות
:)
תתפלל שתיפול למצ"ח למה זה בן זונה תפקיד
משטרה צבאית חוקרת - מענין אחושרמוטה ...
רק אל תהיה מד"כ (מדריך כלואים) למה זה סיוט ...
:) |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי שמח שאתה נהנה שם ולוקח בקלות
:)
תתפלל שתיפול למצ"ח למה זה בן זונה תפקיד
משטרה צבאית חוקרת - מענין אחושרמוטה ...
רק אל תהיה מד"כ (מדריך כלואים) למה זה סיוט ...
:) |
(הכי טוב תהיה שזע"כ(שם זין על כולם |
|
|
| NyKoN |
חחחחח נשר...
מורן
בן דוד שלי היה במצ"ח אמר לי זה חרא דבר וזה משעמם
חוץ מהתנאים המצוינים שנותנים לך זה לא משהו
שמח שאתה שמח אחי
:D |
|
|
|
|