return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wat is onze hardstyle top 5 dj's? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Waar blijven de hardstyle liefhebers???
Bellie
quote:
Originally posted by raoel
Kan een mod ook de optie "rot op met je kut poll" verwijderen of die veranderen in technoboy.
dan krijgen we misschien nog enkele serieuze reacties!!! :whip:

Waarom moet die verwijderd worden?Alleen omdat ie bovenaan staat??
Nu wete je gewoon dat hardstyle niet geliefde is hiero.Ik vind het ook maar boutmuziek.Veels te simpel man.Dus ik heb ook gekozen voor. Rot op met je kutpoll...

GREETZ!!
raoel
Ik heb dat gepost omdat je nu aleen maar van zulke onzinnige reacties krijgt als "ik vin er gin zak aan, daarom kies ik....."
Post dan niet!!!
Dat hardstyle hier niet populair is wist ik al.
Jammer genoeg

dus degene die hier fatsoenlijk posten houden er wel van, dat heb ik liever als andersom.
snap je?
Flipper01
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Waar blijven de hardstyle liefhebers???

Ja, Tijs08, Partyhardy, YojiBiomehanika, Dr.Kuipers, kunnen Hardstyle zowieso wel waarderen dacht ik..
Kijk eens op partyflock wat daar aan hardstyleAddicts rondpost..
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet zo kunnen waarderen. En door de optie "Kutpoll" erbij te zetten lok je ook wel een beetje commentaar uit ;)
New Wave
Rot op met die kutpoll.

Hardstyle is voor zielloze boeren......

oeijoeijoeij....wat een uitspraak weer :p
Biohazard
Als je nou echt Hardstyle wilt, ga dan naar het Q-Dance Forum ofzo.
BooMBooM
ik stem overduidelijk op isaac zijn remixen zijn vet (vooral Lovin' you 2002 die binnenkort uitkomt)en zijn set op de summerspecial in Fun was echt te goed dus ik stem op isaac

Hardstyle mag dan voor watjes wezen maar het heeft wel mooi de grootste (en drukste) tent van mysteryland gekregen daar ken de rest nog een puntje aan zuigen

oh ja mijn top5=
1.Isaac
2.Dana
3.Technoboy
4.Gizmo
5.Luna
Dr. Kuipers
Yeah eindelijk iets over hardstyle :D

Vind Kai Tracid eigenlijk wel super

Heb hem het vaakst gezien en op Mystery Land beukte ie gruwelijk hard, zelfs wat hardcore platen :D

Technoboy had er eigenlijk wel bijgemogen, anders had ik daarvoor gekozen, nu voor Luna. Die platen van hem zijn zo gruwelijk hard: We Control The Sound en So Many More :D

Nog maar een maandje en dan Qlimax!

Ben benieuwd naar Zenith en Isaac... :)

Top 5:

1. Luna
2. Technoboy
3. Dana
4. Kai Tracid
5. Pavo
TimeportE
quote:
Originally posted by Biohazard

t... ben ik een weekje weg krijgen we dit soort replies! (had meer van je verwacgt biohazard!)
waarom zouden mensen niet een poll mogen openen over hun muziek die ze leuk vinden, ik zie ook threads over techno, progressive op dit forum staan waarom kunnen we gewoon niet een beetje respect tonen!!
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Biohazard

Ik wil het toevallig hier, kijken wat de mensen op dit forum ervan vinden.

En die laatste optie had ik meer voor de grap erbij gedaan, niet om reacties uit te lokken.

En dat hardstyle voor zielepoten is, ben ik he tok niet mee eens. Aan je smaak kun je niets veranderen, je houdt ergens van of niet.

mr.marcello
Hardstyle is zeer zeker niet mijn favoriete stijl, maar als ik dan moet kiezen ga ik toch voor Dana. Ik heb haar het meeste zien / horen draaien en wat zij doet spreekt me dan van dit rijtje namen toch het meeste aan.

Met vriendelijke groet.
AFA
quote:
Originally posted by New Wave
Rot op met die kutpoll.

Hardstyle is voor zielloze boeren......

oeijoeijoeij....wat een uitspraak weer :p

Aaaah wat zijn we weer volwassen. Ik ga toch ook niet zeggen 'trance is voor mietjes'. Ieder zijn smaak...
Maargoed mijn top kwa draaien is toch wel 1. Dana (techniek) en 2. Technoboy (Plaatkeuze).

Kwa producers hou ik erg van Scot Project, deze man maakt echt masterlijke remixen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement