return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יש לי שתי שאלות!
View this Thread in Original format
nargila-man
מה המצב אנשים?

תשמעו יש לי מיני דיסק עכשיו הקלטתי אתמול את הסט של טאוכר מ11 עד 3 וחצי בערך...
עכשיו בערך בשתיים וחצי אני חושב מתי שצחי אלבו תיקלט הוא שם איזה טראק של אישה שמדברת חצי ערבית וחצי עברית היא אומרת משהו כמו
"מוסטפה ראה אותי בגן הוא ביקש נשיקה וקיבל סטירה"
משהו כזה מישהו יודע איך קוראים לזה?

שאלה שניה
עכשיו יש לי על המיני דיסק את כל ה4 וחצי שעות האלה איך אני מעביר אותם למחשב לקובץ
mp3?
DjChook
אני לא מכיר את השיר
אבל אתה יכול לחבר את היציאה של ה
OUT
של המיני דיסק שלך
ל
IN
של הכרטיס קול

(מדי פעם נקרא גם יציאת מיני דיסק בכרטיס קול)

ואז אההה עם תוכנות שמקליטות להריץ את זה
או שיש תוכנות כמו להקטלטה מרדיו

לא עולים לי שמות כרגע
nargila-man
כאילו לחבר את המיני דיסק במקום הסאב והרמקולים?

ומישהו מכיר כזאת תוכנה שישר מקליטה את הקובץ ל
mp3
ולא ל
wav
כי לא יהיה לי מספיק מקום על המחשב ל4 שעות של קובץ
wav.....
Pinto
quote:
Originally posted by nargila-man
כאילו לחבר את המיני דיסק במקום הסאב והרמקולים?

ומישהו מכיר כזאת תוכנה שישר מקליטה את הקובץ ל
mp3
ולא ל
wav
כי לא יהיה לי מספיק מקום על המחשב ל4 שעות של קובץ
wav.....


הוא התכוון שאתה מחבר את המיני ליציאת של
LINE IN
במחשב לא במקום הרמקולים אלא בנוסף ביציאה של הרמקולים המחשב מוציא מוסיקה אתה צריך כניסה שהמחשב מקבל .

ובקשר לתוכנה תנסה את
SOUNDFORGE
אני לא יודע אם היא מקליטה ישר ל MP3
אבל אפשר להקליט איתה
WAV.
nargila-man
טוב תודה אחי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement