| nargila-man |
מה המצב אנשים?
תשמעו יש לי מיני דיסק עכשיו הקלטתי אתמול את הסט של טאוכר מ11 עד 3 וחצי בערך...
עכשיו בערך בשתיים וחצי אני חושב מתי שצחי אלבו תיקלט הוא שם איזה טראק של אישה שמדברת חצי ערבית וחצי עברית היא אומרת משהו כמו
"מוסטפה ראה אותי בגן הוא ביקש נשיקה וקיבל סטירה"
משהו כזה מישהו יודע איך קוראים לזה?
שאלה שניה
עכשיו יש לי על המיני דיסק את כל ה4 וחצי שעות האלה איך אני מעביר אותם למחשב לקובץ
mp3? |
|
|