|
Gil Shwartz - The Sabres Megamix :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NyKoN
EDIT
לא יודע אחי
נשמע לי ממש מוזר כל הקטע של הישראלי ככה עם האפקטים והכל מאחורה |
חחח מה אתה גנוב ?
לא הורדת את הדיסק ?
גיל לא הכין את השירי דאנס האלה
ולא הוסיף להם כלום
הוא בסך הכל מקסס בינהם |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח מה אתה גנוב ?
לא הורדת את הדיסק ?
גיל לא הכין את השירי דאנס האלה
ולא הוסיף להם כלום
הוא בסך הכל מקסס בינהם |
ברור שלא
זה ריליז מדהים של
CaN
חובה להשיג ברגע שאני מחדש את ה
ftp
קיצר
בקשר לרי-ריליז
אולי
VA-Sabres_-_Israeli_Dance_Project_(Including_Gil_Shwarz's_Megamix)-2CDS-2002-CaN
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :happy2: :happy2: |
|
|
| DJ RF |
120k
יצא בן זונה אחי
אהבתי לאללה !
חחחח אני לא מפסיק להקשיב לזה =] =] =] |
|
|
| MoSH_MaN |
יש כאן מלא אנשים שחוץ מטראנס הם לא שומעים כלום
ואני מאד לא מעריך את זה
שתדעו אני דווקא אוהב שירים ישראלים
ושירים ישראלים בגירסאת דאנס זה נחמד מאד מאד!!
אהבתי את הטראקים
ואהבתי את המיקסוס
וזה הטרנד החדש
חחח
לשיר שירי ישראל בציבור
עם שרהלה שרון :tongue2 |
|
|
| MoSH_MaN |
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
לה לה לה לה לה
לה לה לה לה לה
לה לה לה לה לה
וכשהלב נפתח
חובק את העולם
ובקריאה גדולה
נשיר לאהבה
תראו הכל אפשר
זה לא מאוחר
השחר כבר עלה
זמן לאהבה
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
וכשהלב נפתח
חובק את העולם
ובקריאה גדולה
נשיר לאהבה
תראו הכל אפשר
זה לא מאוחר
השחר כבר עלה
זמן לאהבה
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
ורק אם נאמין
ובלי שום דאווין
בדרך העולה
זה שיר האהבה
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים
יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הפוסט האחרון של מוש |
;) שים את זה בטרד ליריקס
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הפוסט שלפניו |
אני מניח שהכוונה אלי... הנושא כבר דוסקס ובאותה מידה שנאי לא חולה על מוזיקה ישראלית (רובה) אני כן אוהב רוק ופו למשל... ומוש אם מישהו פה היה מצידי אוהב רק טראנס אני עדיין לא מבין למה צריך "לא להעריך" את זה. |
|
|
| Scorchio |
ואללה יצא יפה
מיקסים טובים מאוד
איזה שירים מגניבים |
|
|
| Gil Shwarts |
| אשליו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ת!!!! |
|
|
| oDrori |
וואי איך לא הכנסת לשם את
"את מסננת אותי, את מסננת אותי, את מסננת אותי את מסננת" |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by oDrori
וואי איך לא הכנסת לשם את
"את מסננת אותי, את מסננת אותי, את מסננת אותי את מסננת" |
מסננת???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו!!!!!
מסננת = מסובבת! :):D:D:D:D:D:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מסננת???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו!!!!!
מסננת = מסובבת! :):D:D:D:D:D:D |
לא אחי זה מסננת!!!!!
שירי קוקו!!!!!!!!!
פקח אני פורק סחורה..... |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחחחח
אז תעדכנו אותי כדי שאני לא יעשה צחוק מעצמי |
|
|
|
|