return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Gil Shwartz - The Sabres Megamix :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by NyKoN

EDIT
לא יודע אחי
נשמע לי ממש מוזר כל הקטע של הישראלי ככה עם האפקטים והכל מאחורה


חחח מה אתה גנוב ?

לא הורדת את הדיסק ?

גיל לא הכין את השירי דאנס האלה
ולא הוסיף להם כלום
הוא בסך הכל מקסס בינהם
nesher
quote:
Originally posted by DjChook


חחח מה אתה גנוב ?

לא הורדת את הדיסק ?

גיל לא הכין את השירי דאנס האלה
ולא הוסיף להם כלום
הוא בסך הכל מקסס בינהם


ברור שלא
זה ריליז מדהים של
CaN
חובה להשיג ברגע שאני מחדש את ה
ftp
קיצר
בקשר לרי-ריליז
אולי
VA-Sabres_-_Israeli_Dance_Project_(Including_Gil_Shwarz's_Megamix)-2CDS-2002-CaN

:tongue3 :tongue3 :tongue3 :happy2: :happy2:
DJ RF
120k

יצא בן זונה אחי

אהבתי לאללה !

חחחח אני לא מפסיק להקשיב לזה =] =] =]
MoSH_MaN
יש כאן מלא אנשים שחוץ מטראנס הם לא שומעים כלום
ואני מאד לא מעריך את זה
שתדעו אני דווקא אוהב שירים ישראלים
ושירים ישראלים בגירסאת דאנס זה נחמד מאד מאד!!

אהבתי את הטראקים
ואהבתי את המיקסוס

וזה הטרנד החדש
חחח

לשיר שירי ישראל בציבור

עם שרהלה שרון :tongue2
MoSH_MaN
יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה

לה לה לה לה לה
לה לה לה לה לה
לה לה לה לה לה


וכשהלב נפתח
חובק את העולם
ובקריאה גדולה
נשיר לאהבה
תראו הכל אפשר
זה לא מאוחר
השחר כבר עלה
זמן לאהבה


יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה


יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה

וכשהלב נפתח
חובק את העולם
ובקריאה גדולה
נשיר לאהבה
תראו הכל אפשר
זה לא מאוחר
השחר כבר עלה
זמן לאהבה


יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה

יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה







יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה

ורק אם נאמין
ובלי שום דאווין
בדרך העולה
זה שיר האהבה

יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה

יחד לב בלב נפתח ונראה את האור שבשמיים

יחד לב בלב נפתח בתקווה לאהבה
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הפוסט האחרון של מוש


;) שים את זה בטרד ליריקס

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הפוסט שלפניו


אני מניח שהכוונה אלי... הנושא כבר דוסקס ובאותה מידה שנאי לא חולה על מוזיקה ישראלית (רובה) אני כן אוהב רוק ופו למשל... ומוש אם מישהו פה היה מצידי אוהב רק טראנס אני עדיין לא מבין למה צריך "לא להעריך" את זה.
Scorchio
ואללה יצא יפה
מיקסים טובים מאוד
איזה שירים מגניבים
Gil Shwarts
אשליו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ו ת!!!!
oDrori
וואי איך לא הכנסת לשם את

"את מסננת אותי, את מסננת אותי, את מסננת אותי את מסננת"
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by oDrori
וואי איך לא הכנסת לשם את

"את מסננת אותי, את מסננת אותי, את מסננת אותי את מסננת"


מסננת???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו!!!!!


מסננת = מסובבת! :):D:D:D:D:D:D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


מסננת???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו!!!!!


מסננת = מסובבת! :):D:D:D:D:D:D


לא אחי זה מסננת!!!!!
שירי קוקו!!!!!!!!!

פקח אני פורק סחורה.....
Gil Shwarts
חחחחחחחחחחח
אז תעדכנו אותי כדי שאני לא יעשה צחוק מעצמי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement