return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Ontcijfer Dit!!
View this Thread in Original format
DŽeameŽ
En nou ff serieus!

Een vriend van me wilde een plaat ontcijferd hebben. Het is een trance/hardhouseplaat volgens hem. Dit is wat ie schreef:

In die plaat zit een sample van Jaydee's "Plastic Dreams". Er zit verder een vocaaltje in met de woorden: "Blackass of Jackass Mother******", in ieder geval "Mother******", waarbij ze de R aan het eind laten "hangen" of "steken" zoals in Rockafeller Skank van Fatboy Slim, je kent dat effect wel. Deze werd gedraaid bij Denk Aan Henk door Giel Beelen(Henk was er niet).
Genre: Hardtrance/house

Knappe jongen die dit weet.
Bellie
wil je hem alweer weten????

ik had hem je toch gegeven??!

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by DŽeameŽ
En nou ff serieus!

Een vriend van me wilde een plaat ontcijferd hebben. Het is een trance/hardhouseplaat volgens hem. Dit is wat ie schreef:

In die plaat zit een sample van Jaydee's "Plastic Dreams". Er zit verder een vocaaltje in met de woorden: "Blackass of Jackass Mother******", in ieder geval "Mother******", waarbij ze de R aan het eind laten "hangen" of "steken" zoals in Rockafeller Skank van Fatboy Slim, je kent dat effect wel. Deze werd gedraaid bij Denk Aan Henk door Giel Beelen(Henk was er niet).
Genre: Hardtrance/house

Knappe jongen die dit weet.

OMG !!!! nog zo'n gozer !!

die zijn korte termijn geheugen helemaal kwijt is !! OW JEE !!
Bellie
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

RARE GAST!!! :D

GREETZ!!
D?eame?
Ja Hallo!
D'r zit een sample van wackass motherf*cker in.
Ik moet dat nummer niet hebben.
Ben ik nou zo slim of...........
TranceFool
quote:
Originally posted by DŽeameŽ

Ben ik nou zo slim of...........

ja wij zijn dom!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement