|
Tiesto suger? [Svenska upplagan] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
to late to turn remixen är en av dom skönaste låtarna jag hört på¨länge faktiskt...:D
ere nån som kan tipsa om ett bra set med john 00 flemming då...jag har inte hört ett uns av honom faktiskt :p |
|
|
| lonne |
Som du kan läsa ovan Vizay, så är John 00`s set från Global Gathering bra och hans essential mix från ( 11-11-01 ) är ännu bättre imo.
Om du vill ha ngt set eller låtar av honom, så finns jag på ta huben.
Annars skicka ett pm. |
|
|
| Jre |
Det går ju i vågor även för de stora "grabbarna"
Jag tyckte tex Pvd hade gjort endel skit spelningar
med skumma låtval..
Sen hörde jag denna!
Paul_van_Dyk_-_Essential_Mix_Love_from_Above_13-07-2002
Helt enormt bra låtval enligt mig...Gillar set med mycke energi i.
/ Jre |
|
|
| [nils] |
| PvD är KUNG! tiesto 2:a. ARGH! MÅSTE HA love_from_above_02!!!!! |
|
|
| reveal |
| på er låter det som om att jag kommer att ha det rätt bra under PvD den 6e :p |
|
|
| sipowitz |
| Jajamensan, det kommer vi att ha!! =) |
|
|
| webbie |
Tiësto har helt klart utvecklats men det känns som att han fortfarande
har en hel del teknik kvar att lära sig.
Som exempel Impulz-spelningen, bra val av låtar men mixningen är
ju under all kritik. Har för mig han gjorde en spelning för Radio 538
i början av sommaren oxå som verkligen var katastrof.
Det skulle ha varit helt underbart om Tiësto besatt t.ex Armin eller
Ferry's ibland helt otroliga mixningskunskaper för Tiësto lyckas
så ofta med att spela rätt låtar.
För övrigt så får jag nog instämma på Armin, han är min favorit just
nu, han verkar ha helkoll hela tiden och verkar dessutom vara en
jävla trevlig person. |
|
|
| Beamish |
| kedjan ar ratt lang med min ena rumskompis syrras basta kompis har varit ihop med Van Buuren. han sa till mig att Van Buuren ar en sjukligt trevlig och sympatisk kille |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Beamish
kedjan ar ratt lang med min ena rumskompis syrras basta kompis har varit ihop med Van Buuren. han sa till mig att Van Buuren ar en sjukligt trevlig och sympatisk kille |
wow :)
Då kan jag säga:
Jag snackar med en på nätet som bor tillsammans med en vars systers bästa kompis har varit ihop med van Buuren.
:D
5 steg från van Buuren, vi är i praktiken bästa polare :p |
|
|
| Vizay |
| tjae jag får väl inte va sämre....jag har en polare vars barndomsvän är asbra polare med Sven Maes (Svenson för er som inte vet) på ICQ :p |
|
|
| Beamish |
| quote: | Originally posted by reveal
wow :)
Då kan jag säga:
Jag snackar med en på nätet som bor tillsammans med en vars systers bästa kompis har varit ihop med van Buuren.
:D
5 steg från van Buuren, vi är i praktiken bästa polare :p |
lol
:D |
|
|
| robstar |
Tiesto börjar bli gammal...
När man blir gammal så tappar man tänderna...
Och utan tänder suger man bättre...
Heh.....:wtf:
Tiesto e bra...
Armin e grym!
:cool: |
|
|
|
|