return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Tiesto suger? [Svenska upplagan] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vizay
to late to turn remixen är en av dom skönaste låtarna jag hört på¨länge faktiskt...:D


ere nån som kan tipsa om ett bra set med john 00 flemming då...jag har inte hört ett uns av honom faktiskt :p
lonne
Som du kan läsa ovan Vizay, så är John 00`s set från Global Gathering bra och hans essential mix från ( 11-11-01 ) är ännu bättre imo.

Om du vill ha ngt set eller låtar av honom, så finns jag på ta huben.

Annars skicka ett pm.
Jre
Det går ju i vågor även för de stora "grabbarna"

Jag tyckte tex Pvd hade gjort endel skit spelningar
med skumma låtval..

Sen hörde jag denna!

Paul_van_Dyk_-_Essential_Mix_Love_from_Above_13-07-2002

Helt enormt bra låtval enligt mig...Gillar set med mycke energi i.

/ Jre
[nils]
PvD är KUNG! tiesto 2:a. ARGH! MÅSTE HA love_from_above_02!!!!!
reveal
på er låter det som om att jag kommer att ha det rätt bra under PvD den 6e :p
sipowitz
Jajamensan, det kommer vi att ha!! =)
webbie
Tiësto har helt klart utvecklats men det känns som att han fortfarande
har en hel del teknik kvar att lära sig.
Som exempel Impulz-spelningen, bra val av låtar men mixningen är
ju under all kritik. Har för mig han gjorde en spelning för Radio 538
i början av sommaren oxå som verkligen var katastrof.

Det skulle ha varit helt underbart om Tiësto besatt t.ex Armin eller
Ferry's ibland helt otroliga mixningskunskaper för Tiësto lyckas
så ofta med att spela rätt låtar.

För övrigt så får jag nog instämma på Armin, han är min favorit just
nu, han verkar ha helkoll hela tiden och verkar dessutom vara en
jävla trevlig person.
Beamish
kedjan ar ratt lang med min ena rumskompis syrras basta kompis har varit ihop med Van Buuren. han sa till mig att Van Buuren ar en sjukligt trevlig och sympatisk kille
reveal
quote:
Originally posted by Beamish
kedjan ar ratt lang med min ena rumskompis syrras basta kompis har varit ihop med Van Buuren. han sa till mig att Van Buuren ar en sjukligt trevlig och sympatisk kille


wow :)

Då kan jag säga:

Jag snackar med en på nätet som bor tillsammans med en vars systers bästa kompis har varit ihop med van Buuren.

:D

5 steg från van Buuren, vi är i praktiken bästa polare :p
Vizay
tjae jag får väl inte va sämre....jag har en polare vars barndomsvän är asbra polare med Sven Maes (Svenson för er som inte vet) på ICQ :p

Beamish
quote:
Originally posted by reveal


wow :)

Då kan jag säga:

Jag snackar med en på nätet som bor tillsammans med en vars systers bästa kompis har varit ihop med van Buuren.

:D

5 steg från van Buuren, vi är i praktiken bästa polare :p



lol

:D
robstar
Tiesto börjar bli gammal...
När man blir gammal så tappar man tänderna...

Och utan tänder suger man bättre...




Heh.....:wtf:


Tiesto e bra...

Armin e grym!

:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement