|
Waarom wordt er zoveel alleen in Japan gereleased?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Veel platen worden alleen in Japan gereleased, vooral door Ferry Corsten valt me op de laatste tijd. Zoals bijvoorbeeld de nieuwste System F album, of Ayu trance 2. Wat is de reden hiervan? Vind hij Europa minder belangrijk ofzo? |
|
|
| basd |
Ik denk dat ie ongeveer net zoveel (zo niet meer) in Europa uitbrengt als in Japan.. Het zal wel een kwestie van geld zijn.
Japan kent (denk ik) een afzetmarkt voor zijn muziek die ongeveer net zo groot is als die in Europa.. vandaar dat ie ook veel daar uitbrengt... Gewoon om zoveel mogelijk geld te kunnen vangen... |
|
|
| Access |
Trance is idd behoorlijk hot in Jappenland, misschien nog wel hotter dan hier in Europa. En als die Pokemon-freaks eenmaal iets leuk vinde dan make ze er 'n rage van :D :D :D
Dus denk ik dat er veel geld te verdiene in de Japanse Trance-sector, vandaar dat 't als eerst daar gereleased wordt.
Maaruh ... nieuwe System F album ??? vertel vertel ... |
|
|
|
|