|
lilja 4-ever
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Nån som vet vad trancelåten till filmen Lilja 4-ever heter. Och var man möjligtvis skulle kunna tänkas hitta densamma? |
|
|
| XLA |
har oxå sökt som en len efter den låten... gah, vad heter den!!!
:( :) |
|
|
| lonne |
| Trance tycker jag är vågat och kalla denna euroslinga. |
|
|
| reveal |
hmm.. tycker inte alls om den låten... känns dels som en väldigt simpel loop, dels som att "trummorna" inte håller takten
men jag kanske har helt fel :) är svårt att avgöra på 15 sekunder |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by lonne
Trance tycker jag är vågat och kalla denna euroslinga. |
ok, men euro ska det nog inte va.. den låter billig men ska väl va så för o spegla den 'billiga' Lilja.. man kanske kan beskriva det som polsk-misär-trance? |
|
|
| RebeL9 |
| lilja är typ den snyggaste ryska tjejen jag sett =) |
|
|
| s-case |
| Double N - The ride |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
lilja är typ den snyggaste ryska tjejen jag sett =) |
jag såg henne i ett nyhetsinslag om filmen....fotomodell 2k e allt jag säger....asfräsch juh! :D |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by s-case
Double N - The ride |
tack för hjälpen s-case! hur vet du det? har du nån aning om var man kan hitta den? finns det nån info om Double N?
hittar bara fyra låtar med dom som alla e rätt skön eurotrance.
double n - forever and a day (airbase remix)
double n - Moon child
DoubleN feat Maria Rubia - Forever And A Day (Extended Mix)
DJ Encore - I See Right Through To You (Double N Mix)
nån som vill ha lr har fler? |
|
|
| Airbase |
Det vore något för skvallerpressen, jag har gjort DoubleN:s hemsida =o)
// Jesper |
|
|
| reveal |
| jasså Airbase har hittat hit, trevligt :) |
|
|
|
|