return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
nog iemand naar Easter Dance dinges i/d bobs??
View this Thread in Original format
Gekhous
ja/nee??

ik wel in ieder geval :)
Bellie
echt een kut tent vind ik dat.Min. leeftijd 16 jaar dus daar heb je het al.Kut muziek.geen trance maar club muziek.

kortom BOBS ZUIGT!!

GREETZ!!
Cold
Echt wel... wat een losertjes daaro....commerciele TMF rotzooi daaro met optredes van top40 ventjes...

Nee...voor mij geen BOBS

soz

Have F
Akira
Ja wat is er dan te doen???komen er dan nog speciale dj's etc???ik heb er namelijk niks van gehoord...

maar ja als bellie,cold enzo zeggen dat het een klote tent zou zijn dan lijkt het me inderdaad erg erg KUT
Remy D
Ben er ook 1 keer geweest en dat was voor mij echt meer dan genoeg, wat een kutsfeer hangt daar zeg.. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement