|
nog iemand naar Easter Dance dinges i/d bobs??
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
ja/nee??
ik wel in ieder geval :) |
|
|
| Bellie |
echt een kut tent vind ik dat.Min. leeftijd 16 jaar dus daar heb je het al.Kut muziek.geen trance maar club muziek.
kortom BOBS ZUIGT!!
GREETZ!! |
|
|
| Cold |
Echt wel... wat een losertjes daaro....commerciele TMF rotzooi daaro met optredes van top40 ventjes...
Nee...voor mij geen BOBS
soz
Have F |
|
|
| Akira |
Ja wat is er dan te doen???komen er dan nog speciale dj's etc???ik heb er namelijk niks van gehoord...
maar ja als bellie,cold enzo zeggen dat het een klote tent zou zijn dan lijkt het me inderdaad erg erg KUT |
|
|
| Remy D |
| Ben er ook 1 keer geweest en dat was voor mij echt meer dan genoeg, wat een kutsfeer hangt daar zeg.. :( |
|
|
|
|