|
Iemand platen kopen??
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
ik heb nog een zooitje platen thuis liggen uit de tijd dat ik nog wel eens trance kocht enzo. ik doe er verder niks meer mee dus misschien dat iemand ze wil hebben:
Lava - Autumn (Nukleuz)
Friskoboy - 2000 (Yeti)
Kai Tracid - Tiefenrausch (Tracid Traxxx)
Three Drives - Sunset on Ibiza (Massive Drive)
Delerium - Silence (Nettwerk)
Marco V - V.ision 1 (id&t)
Marco V - V.ision 2 (id&t)
Marco V - V.ision 3 (id&t)
Mauro Picotto - Komodo remixen (Nukleuz)
Saccoman - Metamorph (BXR)
Mario Piu presents DJ Arabesque - Serendipity (Nukleuz)
Noisemaker vol 5 (Nukleuz)
a1 Megamind - Taub (picotto mix)
b1 ricky le roy - red moon
b2 mario piu & mauro picotto - spectra
Noisemaker vol 4 (Nukleuz)
a1 ricky effe - sector 30 (sector mix)
b1 gabry fassano - jaiss bangin' (bang mix)
Mauro Picotto - Pegasus (Nukleuz)
Mauro Picotto - Bug/Eclectic (BXR)
Mauro Picotto - Like this like that 2x 12" (BXR)
Franchino - Ogni Pesiero (BXR)
Warmduscher - 10 kleine Bassdrums (Byte)
DJ X2000 - Modem / DJ Scot Project Remix (Pulse)
Fergie & BK - Hoovers and Horns
Hennes & Cold - Second Trip (Infusion)
Fiasco - Live in Balboa (Sunrise)
Yves Deruyter - Back to Earth (Bonzai)
Cosmic Gate - Exploration of Space
BM Dubs presents Mr Rumble - Whoomp, there it is / incl Public Domain mix (Incentive)
The moon - blow the speakers (Byte)
Mario Piu - The Vision (BXR)
Taiko - Silence (Slotmachine)
Airwave - Innerspace (Bonzai)
Atlantis - Fiji
Binary Finary - 2000 / jam x dumonde & gouryella remixen (Orbit)
voor 125 euro mag je ze allemaal hebben! ze zijn nog in zeer goede staat aangezien ik er maar heel weinig mee gedraaid heb. |
|
|
| magrec |
geen johan gielen??? jij bent toch zo'n grote gielen fan :crazy:
Ik mis ook dj jurgen -better of alone...
nee sowwy dan hoef ik ze niet...
hoewel gek je hebt zelfs the moon :wtf: :eyes: |
|
|
| Ding Chavez |
Verkoop je ze ook los?? Want ik vind € 125 beetje veel als ik (meer dan) de helft nooit zal gebruiken.
Anders heb ik wel interesse in de v.ision serie, serendipity (als de mas mix erbij zit :)) en taiko.
GreetZ, DC |
|
|
| Optimus |
| whaaa, wat een superplaten heb jij allemaal Harry! Second Trip, Serendipity, Metamorph, V.ision, Taub! Als ik zelf draaide, dan wist ik t wel:) Misschien wilt Theesaus ze wel hebben alleen die lul is nu op Lowlands |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Verkoop je ze ook los?? Want ik vind € 125 beetje veel als ik (meer dan) de helft nooit zal gebruiken.
Anders heb ik wel interesse in de v.ision serie, serendipity (als de mas mix erbij zit :)) en taiko.
GreetZ, DC |
nee, ik verkoop ze niet los.. anders dan blijf ik bezig :)
en ja, het is met de Mas mix. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Optimus
whaaa, wat een superplaten heb jij allemaal Harry! Second Trip, Serendipity, Metamorph, V.ision, Taub! Als ik zelf draaide, dan wist ik t wel:) |
nou, ga even platenspelers halen dan! kan je mn platen kopen :D :D :D |
|
|
| Optimus |
| ik koop voor 50 euro meer je decks erbij:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by AlFerox
Airwave - Innerspace (Bonzai)
|
Dude!
Beste plaat ALLERTIJDEN!!!! |
|
|
| hamburgerboefje |
| eej ik koop ze alleen als ik er ook een mooie platentas bij krijg :D Wel een erg leuk lijstje maar ik zou idd ook alleen maar de helft gebruiken ofzo... |
|
|
| stefv |
uy zitte wel 'n paar chille plaatjes bij..
kzal ze alleen wel niet allemaal gebruike :(
maarr ben net begonnen met draaien dus voor thuis 'n beejte te oefen is 't wel rlx :D :D |
|
|
| Bellie |
Ik zou het niet doen als ik jou was.
Gewoon houden die platen.Je gaat er spijt van krijgen.trust me.
Ik had ook een berg hardcoreplaten.deed er geen mee en heb ze dus uiteindelijk verkocht.Nu vind ik het eigenlijk toch wel jammer dat ik dat gedaan heb.Is gewoon leuk om al die platen te bewaren.Ik heb nu ook nog een hele doos vol met tranceplaten.Ook toen ik nog trance draaide.Zal ze alleen nooit verkopen.
GREETZ!! |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik koop voor 50 euro meer je decks erbij:D:D:D |
Dit kan je toch niet weigeren?
Otte :haha: |
|
|
|
|