|
weet iemand
|
View this Thread in Original format
| hamburgerboefje |
| hoe ik een mixje wat ik op MD heb opgenomen op mijn pc krijg?? Het moet mogelijk zijn d8 ik... |
|
|
| ScuL |
tulpkabeltje vanaf je MD, of vanaf de Tape-Out van je versterker in de Line-in van de PC.
Volumeregeling openen, Line-in volume instellen en selecteren.
Start CoolEdit en opnemen maar. :D |
|
|
| ampburner |
:conf: huh? hier WAS toch al een topic over?
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=6471
daar vindt je zo ongeveer alles hierover, het enige verschil bij opnemen vanaf MD is het kabeltje, dit moet 2 maal 3,5 mm (minijack) zijn. 
Let bij het aanschaffen van zo'n kabeltje er wel even op of het Mono of stero kabeltje is :clown:
Oh en een tulpstekkertje past dus NIET op je MD, niet op de mijne althans...
:clown: |
|
|
| ScuL |
ik had het over een deck...
voor een portable heb je een 3,5mm mini-jack nodig |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by ScuL
tulpkabeltje vanaf je MD, of vanaf de Tape-Out van je versterker in de Line-in van de PC.
Volumeregeling openen, Line-in volume instellen en selecteren.
Start CoolEdit en opnemen maar. :D | thnx, en Btw, ik neem aan dat ik CoolEdit gewoon bij www.download.com kan downen.?! |
|
|
| ScuL |
| ehm .. of ie daar staat weet ik niet.. maar het is gemaakt door Syntrillium, misschien als je ff op hun site kijkt :) |
|
|
| eieregooie |
| CoolEdit is nie bepaald gratis... Althans, niet de versie die ik heb... Maar, waar een wil is is een weg :D |
|
|
| ScuL |
| Er is wel een shareware versie te krijgen van CE2000 geloof ik. Heeft alleen geen multitracker maar daar heeft hij toch niet zo veel aan :) Ikzelf heb ook CEP v2.0 (roelt! :D) |
|
|
| eieregooie |
| Euhhh... ff kijken... Ik heb CEP 1.2, maar werkt nog prima hoor :D |
|
|
|
|