|
Op welke manier luister je de meeste muziek? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| vinyl zeker! wat daarna komt?:conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Alles mp3.
Is nml makkelijker switchen en ik heb toch alles in 192kbps of hoger. |
|
|
| -TAIS- |
| MP3 op 1. En op 2 live denk ik :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Weet je zeker dat het een discman is Harmen ? :p ;) |
:whip: :whip: :whip: :whip:
hoertje :p nee het is toch een minidisk....kan ik mijn stem nog veranderen?....:toothless |
|
|
| raoel |
1. MP3
2. CD
3. Minidisc (zou vorig jaar zeker op 1 hebben gestaan)
Op het moment is het MP3, omdat ik veel achter de PC zit en minder op mijn kamer aan huiswerk zit.
Dan luister ik altijd CD, net als in de auto.
Vorig jaar luisterde ik nog veel met mijn minidisc omdat ik toen nog altijd muziek luisterde in de bus.
Nu doe ik dat bijna niet meer. |
|
|
| moogwai |
1. MP3'z
Ik heb m'n stereo aangesloten op m'n computer en mijn cd-wisselaar is al 2 jaar kapot.. dus je kunt wel raden hoezeer ik deze mis :D
Mp3z zijn zoveel handiger, geen cd-gewissel, ff snel een playlist aanleggen, etc. Als ik een cd/cdm koop is het ook meteen rippen en in het rek met die dingen.
2. CD's
Dankzij m'n discman... en sinds vandaag ook in onze gloednieuwe auto :) |
|
|
| Gurian |
Cd's staan bij mij ckerz op 1
Daarna komen dan de mp3's |
|
|
| Darkzwever |
| MP3 uber alles, elke week weer tonnen nieuwe tracks luisteren, dat kan toch alleen op mp3? :D |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Darkzwever
MP3 uber alles, elke week weer tonnen nieuwe tracks luisteren, dat kan toch alleen op mp3? :D |
Ook op vinyl, lijkt mij...
Otte |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Otte
Ook op vinyl, lijkt mij...
|
Klopt! Elke week weer dikke stapels nieuwe zooi in de platenzaak om allemaal te luisteren... en dan koop je er 3 of 4 of 5 ofsow... want de rest is niks...
Grtz! |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Klopt! Elke week weer dikke stapels nieuwe zooi in de platenzaak om allemaal te luisteren... en dan koop je er 3 of 4 of 5 ofsow... want de rest is niks...
Grtz! |
Kom je nog eens buiten!
Otte |
|
|
| Spinnin Jack |
1. Vinyl. Heb een flinke collectie voor handen, dan kan je nog eens een lekker wat plaatjes draaien.
2. Radio. S'avonds (en tijdens het slapen gaan) luister ik naar radio exclusief, de illegale etherpiraat in de buurt. Daar draaien ze veel trance en af en toe progressive. :)
3. MP3. Overdag als ik niet op m'n werk ben. |
|
|
|
|