|
Armin Van Buuren @ Aria (30/08/02) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Morales_HIGH5 |
Oui, ça va être vraiment super. :)
Je devrais rencontrer des nouveaux Tas derrière le Dj booth, moi-même étant un newbie du board.
Pour me reconnaître, je porte une casquette verte style béret.
Comme quelqu'un l'a si bien dit en quelque part, Armin est là pour finir ce que Marco V a commencé vendredi passé, et débuter un weekend de dérape, lol.
Bon ben, prenez des forces pour ce soir.
:laters |
|
|
| ravemeister |
Can't someone get Zing to plug a Minidisc player to the console???
It would be awesome:p |
|
|
| grostrance |
YO DU GETTO DOWNTOWN!!!!!!
present ce soir les boyz!
Zing je t'oublie pas, je fume toujours mes cigares qui puent! :P
a ce soir @aria gang d'addict au trance lol :) :)
WHOoOOooOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!! FIN DE SEMAINE DE GROSSE DERAPE!!!
demain armin a quebec city -> EXPRESS!!! :P
 |
|
|
| SpoutnicK |
| SEARCH FOR THR LIGHT...................................... |
|
|
| dJ_aXel |
| w000000, ca va etre malade !!!!!!!!!!! j'ai manqué pas venir.. le travaille demain ! |
|
|
| fastmp3 |
WOOOOOOHOOOOOOOOOOOO DANS 6 HEURES LA GROSSE DÉRAPE
ZING PAS DE CIGARES POUR TOI GROSTRANCE VA T'EN RAMENER :p |
|
|
| ahlamalek |
| apportez votre plus beau sourire :) Souriez a la camera video:D:D |
|
|
| DJ Charlie |
23:15 here....
Ready to go !!!
I had Armin's bassline in my head all day !!! :eyespop:
See you guys there :toocool: |
|
|
| RazerYokes |
4 hours 20 minutes left...
my school/work-during-night week already destroyed me.. wish I'll be able to keep standing up during armin...
~ RazerYokes |
|
|
| TechnoFreak |
| 3 hours left, i can't sleep anymore... too excited... how awesome is that, seeing armin twice in less than 3 months: june at the guvernment in toronto, and now... awesome... |
|
|
| milanster |
2 hrs and i'll take off! :D
lsn U "TRANCE ADDICTS", if u dont come down and dance im gonna drag u all from ur balls! :D
last time i was the only one dancing!
all of u technofreak, taha, raul, malek etc!
A.V.B!!!!! :happy2: |
|
|
| fastmp3 |
| 45 minutes to GOOOOOOOOOOO |
|
|
|
|