return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עוד טיול
View this Thread in Original format
oDrori
כבר הופך לבזבוזמן איום... כל מקרה, אני יוצא הלילה וחוזר שחמישי או רביעי לא זוכר...
See you on the other side.
DjChook
תעשה חיים
NaOren
תבלה גבר...
Hell_Copter
תהנה גבר!!!!!
כל החופש אתה רק בטיולים אה....
DJ-Energy
Have a g00d time niggah!
oDrori
מה נסגר איתך והניגר אה? אפשר לחשוב שאתה מחביא אחד כזה מאחוריך שעושה לך טובות... או משהו ;)


תודה לכוילם
Tarantula
טיול??
טיול לאן? :tongue3
oDrori
נראה לך שיש לי מושג? אה נו שנייה אני אקח את הדף... אה:
גליל עליון ורמת הגולן... קיבינימאט לא הייתי שם מספיק פעמים
Tarantula
שניה שניה שניה...
מאיפה הטיול הזה?
ולמה אתה נוסע , אם אתה לא רוצה
...
:conf: :conf:
oDrori
כי זה טיול די מאורגן ובכל זאת כל החברים שלי בערך נוסעים אז ישעמם לי פה אימים

GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא טיולמאן מקצועי, הייתם 3 ימים על הכינרת ולא הפסקתם לעשן נרגילה, אז עכשיו עוד פעם? לא נמאס לכםםםםםםםם...תמסור ללוטם קאפה ממני
oDrori
סיידר :) אתה קולט הם אומרים לנו "לא מקובל נרגילות בלה בלה בלה" אני מתערב איתך שעכשיו שהבאנו לא פחות משלוש נרגילות ושלושה צינורות כפולים... זה לא יתממש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement