|
עוד טיול
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
כבר הופך לבזבוזמן איום... כל מקרה, אני יוצא הלילה וחוזר שחמישי או רביעי לא זוכר...
See you on the other side. |
|
|
| Hell_Copter |
תהנה גבר!!!!!
כל החופש אתה רק בטיולים אה.... |
|
|
| DJ-Energy |
| Have a g00d time niggah! |
|
|
| oDrori |
מה נסגר איתך והניגר אה? אפשר לחשוב שאתה מחביא אחד כזה מאחוריך שעושה לך טובות... או משהו ;)
תודה לכוילם |
|
|
| Tarantula |
טיול??
טיול לאן? :tongue3 |
|
|
| oDrori |
נראה לך שיש לי מושג? אה נו שנייה אני אקח את הדף... אה:
גליל עליון ורמת הגולן... קיבינימאט לא הייתי שם מספיק פעמים |
|
|
| Tarantula |
שניה שניה שניה...
מאיפה הטיול הזה?
ולמה אתה נוסע , אם אתה לא רוצה
...
:conf: :conf: |
|
|
| oDrori |
| כי זה טיול די מאורגן ובכל זאת כל החברים שלי בערך נוסעים אז ישעמם לי פה אימים |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא טיולמאן מקצועי, הייתם 3 ימים על הכינרת ולא הפסקתם לעשן נרגילה, אז עכשיו עוד פעם? לא נמאס לכםםםםםםםם...תמסור ללוטם קאפה ממני |
|
|
| oDrori |
| סיידר :) אתה קולט הם אומרים לנו "לא מקובל נרגילות בלה בלה בלה" אני מתערב איתך שעכשיו שהבאנו לא פחות משלוש נרגילות ושלושה צינורות כפולים... זה לא יתממש |
|
|
|
|