|
Dear Mosh
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
מזל טוב גבר.....
17?
שווווק רשיון....!!! |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!
ואורן, הוא בן 16 לא 17..... |
|
|
| NaOren |
מה?
מוש אתה לא עולה לי"א?
ורועי 16 זה גם גיל לרשיון ( של אופנוע..) שזה גם משהו |
|
|
| DJ-Energy |
| מזל טוב אחי!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
16!
תודה אחייייייייייייייים |
|
|
| Gil Shwarts |
| מזל"ט גברבר :) |
|
|
| nesher |
מזל טוב אחי
!!!!
:D |
|
|
| oDrori |
עוד 15 דקות על השעון שלי אתה עובר את 15 (אני כה שנון) מזל"ט גבר!
:o ...גם אני עולה לי"א ויש לי עד נובמבר ליומולדת 16 אז |
|
|
| Flotser |
:toothless
מזל טוב מוש!! |
|
|
|
|