| nesher |
זהו אני מת
!!!!!
אתמול בלילה חבר שלי פתאום כתב את זה ב
Irc
נזכרתי בזה
איזה נוסטלגיה
הייתי חייב לכתוב פה
מי שלא מכיר
זה פשוט גדול
הורדתי ונגנבתי
כל הלילה אני שומע את זה ואת
Boom Shake The Room
של
Fresh Prince = Will Smith
arghhhhhhhhhhhhhh
גדול מהחיים
Jump Jump
מי שמכיר יודע!~!!
:crazy: :crazy: :crazy:
אם אתם רוצים תמחקו |
|
|