return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Revival van 'happy hardcore'? (pg. 2)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by mantisnl
of nee dit dan:

drunkenmunky - E

weer het melodietje gjat van eminem.. beatje d`r onder en whoppaaaaa t geld stroomt binne.. kan ut nog simpeld`r?

ik walg d`r van, sorry :mad:

Heh heh
Moet je eens op mijn site kijken :)
Althans, site van mijn vriendengroep die ik gemaakt heb.
www.riechels.tk

Ik ben het wel met je eens dat het enorm goedkoop is, maar ik vin het wel een leuk nummertje.

P.S.: Ben bezig met een andere loop
Biohazard
Nou ik zit niet bepaald op Happy Hardcore te wachten, ik was blij toen het dood was.

Maar ach.. Hardcore Vibes van Dune roelt nog steeds :)
moogwai
Tis al een tijdje aan de gang... ik noem het zelf gewoon Happy hardtrance :) Vooral door die vele covers van de rave/hardcore platen. De Starsplash, Rocco, Sven-R-G, etc sound. Vind het wel leuke muziek. Ik luister en thuis zelden naar, maar in de "huis, tuin en keuken" disco's zijn het de beste nummers :)

En ik vind DJ Isaac er eigenlijk ook onder vallen...
mr.marcello
quote:
Originally posted by Biohazard

Is inderdaad een supervette track!! Net als de meeste tracks van Dune...
Dr. Kuipers
DJ Isaac vergelijken met Starsplash???

On The Edge eb Free...

Ben ik het toch nie helemaal mee eens hoor...
ScuL
Die vergelijking spoort idd niet.

Ik heb hier nog een album van Dune liggen!
Geweldige CD echt! Werkelijk waar :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik vind Scooter de laatste tijd wel leuke muziek maken, wel een beetje kaas, maar het is wel leuk. Zoals the logical song en nessaja, doet me een beetje denken aan chalry en theo in hun betere dagen.

Betekent dit de revival van de 'nieuwe happy hardcore' (want ik las ergens dat de Party Animals ook weer in de studio zitten..) of ben ik nu te voorbarig?

Ja, je bent te voorbarig. Het betekend gewoon dat Scooter nooit echt creatiever is geworden dan "Move Your Ass" en gewoon is blijven hangen in t verkeerde tijdperk.
eieregooie
BoozyWoozy, Jan Wayne of al die andere goedkope "Locomotion" hardhouse... ik vinnut allemaal Hardcore... Of ut nou happy is of niet, het klinkt allemaal precies hetzelfde als toen. Alleen een beetje langzamer... Maar da's mijn mening. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier anders over denken. (o.a. me zussie... kmag nie zeggen dat Jan Wayne hardcore is :p )

En Dune roeleert echt ZWAAR! Supervet! En die Bodylotion dingen enzow heb ik ook nog op Vinyl :D

Ja, ik geef toe... ik vond hardcore SUPERVET... en al die ouwe hardcore vinnik nog steeds vet... Zal wel jeugdsentiment zijn... maar die Happy hardhouse zoals jullie het noemen, daar ken ik nie warm of koud van worden... denk dat ik ut een beetje ontgroeid ben...

Grtz!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Biohazard

Lache nummer was dat ja. Heb ooit nog naar Radio 538 gebeld of ze dit nr al kende. Niet dus :D

T blijft gewoon trekken voor sommige mensen. Mark'oh is daar zo'n voorbeeld van. Krijg je ineens de '2002' remix van 'Tears Don't Lie' voor je kiezen waar je ook nie vrolijk van gaat kijken!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by eieregooie

En Dune roeleert echt ZWAAR! Supervet! En die Bodylotion dingen enzow heb ik ook nog op Vinyl :D

Ik heb nog The Trancecore vol 1 van DJ Tibby (Pulsedriver)
Daar staat nog op Dune Feat. Vanessa - Keep The Secret
Echt 1 van de beter platen moet ik zeggen (nee, is geen HH)

AlFerox
Harcore Vibes van Dune heb ik als beltoontje!! :D :D :D

op mijn werk (eet-cafe) hebben ze een computer/mp3-systeem staan voor de muziek. dat systeem wordt dan maandelijks geupdate door een bepaald bedrijf en bij de update van deze maand zat dus Jam & Spoon - Right in the Night.
dat nummer is echt nog steeds zo goed!!!!!
komt dus ook zo een 10x per avond langs! :D

aiiiiiight! :D :toocool:
eieregooie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ik heb nog The Trancecore vol 1 van DJ Tibby (Pulsedriver)
Daar staat nog op Dune Feat. Vanessa - Keep The Secret
Echt 1 van de beter platen moet ik zeggen (nee, is geen HH)

Hmmm... zegt me niks...

Right In The Night heb ik nog ergens op CDM :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement