return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בבקשה תצביעו!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
בבקשה לתמי הזאת מהאתר של אמי
היא ביקשה ממני לעזור לה לגייס אנשים שיצביעו אלייה אז בבקשה:

אוקי
אתה מצלצל
067-555444
אתה צריך ללחוץ 3, כדי להגיע לרצועת פאן
אחר כך שוב 3 כדי להגיע להצבעה של חביבת הקהל...
אחר כך אתה צריך לתת מספר זהות, טלפון שם וכתובת
כי הם רוצים לוודא שאותו האחד לא ייתקשר פעמיים...
הבנת??
קיצר אחר כך הם מקריאים את השמות של המועמדות... אז אתה לוחץ 09
וזהו
:)
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בבקשה לתמי הזאת מהאתר של אמי


:conf:
warpedd_
המלאכיות של אמי
NaOren
עד מתי אפשר להתקשר ולהצביע?
או שכבר נסגרה ההצבעה?
MoSH_MaN
יא בן דוד חכםפ (חחחחחחחחחחחחחח)

פשוט תתקשר ותראה

תקשר עכשיו

5 דקות וזהו אני רציני!!!
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יא בן דוד חכםפ (חחחחחחחחחחחחחח)



על זה אני לא מתקשר!
סתםם שניה...
NaOren
מוש התקשרתי עכשיו
קיצר הגעתי לשמות של הבנות....
אבל זה עשה לי שהמספר שגוי



:conf: :conf: :conf:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NaOren
מוש התקשרתי עכשיו
קיצר הגעתי לשמות של הבנות....
אבל זה עשה לי שהמספר שגוי



:conf: :conf: :conf:


מזתומרת?

אל תקשיב למה שאומרים פשוט תלחץ אפס תשע
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מזתומרת?

אל תקשיב למה שאומרים פשוט תלחץ אפס תשע


סבבה זה בדיוק מה שעשיתי ....
warpedd_
דרך אגב מוש למה מצביעים בדיוק

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by warpedd_
דרך אגב מוש למה מצביעים בדיוק



נערת השנה של מעריב!
NeMeSiS1234
מוש תעשה טובה...למה להצביע???
יענטו יש משהו מיוחד שבגללו אנחנו אמורים לבזבז כסף ולהצביע?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement