|
מזל טוב רועי!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
| מזל טוב אחי! שתצליח במה ש'תה רוצה ושתחיה חיים מעניינים ומלאי פצצתיות וכוסיות עד 120 ואפילו יותר! :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| NyKoN |
מזל טוב אחי
אבל סאונד וייב...
היומהולדת שלו בעוד יומיים
:D:D |
|
|
| nesher |
כולם מסתכלים על ה
icq
אה
חחחח
ידעתי איך שהוא קפץ שמה שעוד שנייה יכתבו פה
לא מסתכלים בכלל עוד כמה ימים זה
טוב
בכל מקרה
מזל טוב עוד יומיים אח שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחח עוד יומיים
ובסדר נועם אני זוכר לך אל זה שלא אמרת לי מזל טוב... |
|
|
| NaOren |
חחחחחחחחחחח כן גם אני ראיתי את זה באיסיקיו...
בכל מקרה מזל טוב רועי.... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by nesher
כולם מסתכלים על ה
icq
אה
חחחח
ידעתי איך שהוא קפץ שמה שעוד שנייה יכתבו פה
לא מסתכלים בכלל עוד כמה ימים זה
טוב
בכל מקרה
מזל טוב עוד יומיים אח שלי |
חחחחח
וואלה גם ראיתי אבל אמרתי אני יחכה עוד יומיים ככה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
וואלה רועי מזל טוב גבר רק חבל שאתה קטן ממני בדיוק בשנה אחת!!!
בכל זאת מזל"ט גבר |
|
|
| Hell_Copter |
עוד יומיים חבר'ה...
;) |
|
|
| Scorchio |
לא נורא
מזל טובבב
:) |
|
|
| luckystrike |
גם אני יגיד עכשיו ליתר ביטחון
:)
מזל"ט גבר - שנאכל בכיפה כולם ביחד בזמן הקרוב
:D |
|
|
| t0xIc |
מזל טוב איששש
עוד יומיים! |
|
|
| itamarsan |
| מזללללל טובב רועייייי שיהיו לך חיים מאושרים ים של זיונים ותצליח במה שאתה עושההה:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|