return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
cd-tje
View this Thread in Original format
joesterizor
hallo mensen ,

ik heb op het volgende adres een demotje staan.

www.tininho.nl

ik hoop dat jullie hem downloaden en een mening geven.
tis een beetje prog.

have fun .

groetjes Joost


tracklist:
JH- I have put out the light
Yunus - Ways of Life
SanProject - Crystal clear
Coco da silva - this time you're mine
JH- Solstice
Yunus - Red Pilot
Loci - Nycu (JH inertia remix)
JH- One for You (Luke Brancaccio & Aisher remix)
Accadia - Into the Dawn (JH remix)
FSOL - Papua New Guinea (satoshi tommie remix)
Sasha & Emmerson - Scorchio (Sander Kleinenberg's scorched remix)




alvast het antwoord op jullie vraag :

Ja , ik ben een James Holden fan .
Spinnin Jack
Dat was inderdaad de eerste vraag die in me opkwam: "Ben je james holden fan??" :D

Ik heb je mixie in m'n download-cue geplaatst ;)
DJ_Siesta
ik ben aan het downloaden


ik laat straks wel ff horen enzo watik er van vind :D
Leander
Tracklist ziet er goed uit!
Wat gebruik je? Vinyl/CD/Mp3?

Ben 'm aan 't downloaden met ong. 500 KB/s :D en zal 'm zsm luisteren, maar moet vanavond eerst zelf draaien, sweet!

ps: 't is Satoshi Tomiie (twee i's)


Leander
T.H.C.
thnx joesterizor!
Dit is precies wat ik nodig heb nu super relaxd, ik zet hem op loop heerlijk!
joesterizor
quote:
Originally posted by Leander
Tracklist ziet er goed uit!
Wat gebruik je? Vinyl/CD/Mp3?

Ben 'm aan 't downloaden met ong. 500 KB/s :D en zal 'm zsm luisteren, maar moet vanavond eerst zelf draaien, sweet!

ps: 't is Satoshi Tomiie (twee i's)


Leander



het Leander...

ik draai (uiteraard) met vinyl.

ennuh dat van satoshi ... tsja... ;)

ik hoor het wel wat je ervan vind.

greetz
Smirnoff
Ik vind het een Neuk CD :D:D

T,is niet echt mijn stijl, iets te soft.
Leuk voor tussen de lakens :)
Smirnoff
Ik wou nog wel even kwijt dat ik hem wel leuk in elkaar gemixt vind.

Voorrralll zo doorrrr gaan !!;)
DJ_Siesta
OMG, LEKKKER, WOEI


nee echt, lekkere Progressive, hier kan ik echt van genieten

ga zo door, mixen zijn ook oke:)



groetjes
joesterizor
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
OMG, LEKKKER, WOEI


nee echt, lekkere Progressive, hier kan ik echt van genieten

ga zo door, mixen zijn ook oke:)



groetjes



ok thanks :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement