|
cd-tje
|
View this Thread in Original format
| joesterizor |
hallo mensen ,
ik heb op het volgende adres een demotje staan.
www.tininho.nl
ik hoop dat jullie hem downloaden en een mening geven.
tis een beetje prog.
have fun .
groetjes Joost
tracklist:
JH- I have put out the light
Yunus - Ways of Life
SanProject - Crystal clear
Coco da silva - this time you're mine
JH- Solstice
Yunus - Red Pilot
Loci - Nycu (JH inertia remix)
JH- One for You (Luke Brancaccio & Aisher remix)
Accadia - Into the Dawn (JH remix)
FSOL - Papua New Guinea (satoshi tommie remix)
Sasha & Emmerson - Scorchio (Sander Kleinenberg's scorched remix)
alvast het antwoord op jullie vraag :
Ja , ik ben een James Holden fan . |
|
|
| Spinnin Jack |
Dat was inderdaad de eerste vraag die in me opkwam: "Ben je james holden fan??" :D
Ik heb je mixie in m'n download-cue geplaatst ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
ik ben aan het downloaden
ik laat straks wel ff horen enzo watik er van vind :D |
|
|
| Leander |
Tracklist ziet er goed uit!
Wat gebruik je? Vinyl/CD/Mp3?
Ben 'm aan 't downloaden met ong. 500 KB/s :D en zal 'm zsm luisteren, maar moet vanavond eerst zelf draaien, sweet!
ps: 't is Satoshi Tomiie (twee i's)
Leander |
|
|
| T.H.C. |
thnx joesterizor!
Dit is precies wat ik nodig heb nu super relaxd, ik zet hem op loop heerlijk! |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by Leander
Tracklist ziet er goed uit!
Wat gebruik je? Vinyl/CD/Mp3?
Ben 'm aan 't downloaden met ong. 500 KB/s :D en zal 'm zsm luisteren, maar moet vanavond eerst zelf draaien, sweet!
ps: 't is Satoshi Tomiie (twee i's)
Leander |
het Leander...
ik draai (uiteraard) met vinyl.
ennuh dat van satoshi ... tsja... ;)
ik hoor het wel wat je ervan vind.
greetz |
|
|
| Smirnoff |
Ik vind het een Neuk CD :D:D
T,is niet echt mijn stijl, iets te soft.
Leuk voor tussen de lakens :) |
|
|
| Smirnoff |
Ik wou nog wel even kwijt dat ik hem wel leuk in elkaar gemixt vind.
Voorrralll zo doorrrr gaan !!;) |
|
|
| DJ_Siesta |
OMG, LEKKKER, WOEI
nee echt, lekkere Progressive, hier kan ik echt van genieten
ga zo door, mixen zijn ook oke:)
groetjes |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
OMG, LEKKKER, WOEI
nee echt, lekkere Progressive, hier kan ik echt van genieten
ga zo door, mixen zijn ook oke:)
groetjes |
ok thanks :) |
|
|
|
|