|
MP3 auto radio.
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Ik ben van plan een nieuwe auto radio te kopen, ik heb nu een kenwood met wisselaar van 5 jaar oud ofzo.....
Nou ben ik op zoek naar een "goeie" MP3 radio die niet zo duur is.
Heeft er ook iemand ervaring met die dingen ??
Let me know !!! |
|
|
| Bellie |
Vriend van me heeft deze maandje geleden gekocht.
Kenwood KDC-MP919

Echt een gruwelijk vet ding zeg.Speelt alle cd's zonder problemen af.
Vet veel opties erop.Afstandsbediening erbij en het is ook een Mask.Draait helemaal om als je hem uitzet.Het scherm ziet er ook cool uit.3d filmpjes erop.Kan je er niet heel veel over vertellen.Weet gewoon dat het een supervet ding is en dat je zeker waar krijgt voor je geld.
GREETZ!! |
|
|
| franzelare |
dat is zeker een super vet ding!!
een maat van mij heeft die van de aldie van laatst maar daar is hij niet echt tevreden over volgens mij!
kenwood zijn gewoon super goede radio's! |
|
|
| Smirnoff |
| ik heb nu ook geen problemen met m,n kenwood maar zo,n mp3 radio van kenwood is DUUR :( |
|
|
| DJ_Siesta |
mijnn pa heeft een blaupunkt, hebbe we hem voor ze verjaardag gekocht, was neit extreem duur, ding werkt prima,
groetjes |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Bellie
Vriend van me heeft deze maandje geleden gekocht.
Kenwood KDC-MP919

Echt een gruwelijk vet ding zeg.Speelt alle cd's zonder problemen af.
Vet veel opties erop.Afstandsbediening erbij en het is ook een Mask.Draait helemaal om als je hem uitzet.Het scherm ziet er ook cool uit.3d filmpjes erop.Kan je er niet heel veel over vertellen.Weet gewoon dat het een supervet ding is en dat je zeker waar krijgt voor je geld.
GREETZ!! |
Hij ziet er in ieder geval zeer lux uit!
WOW!
Otte |
|
|
| MaGiK54 |
Je ken beter wat meer geld uitgeven aan een autoradio, want:
A. veel herrie en goed geluid is in een auto belangrijk.
B. goedkoop is duurkoop qua kwaliteit
Je zou voor Kenwood, Pioneer (hebben volgens mij geen MP3-player) of JVC gaan. |
|
|
| DJ Bladerunner |
Kenwood heeft echt een gave serie vind ik. Pioneer vond ik vroeger echt top. Nu vind ik de modellen helemaal niet mooi meer. (Behalve mijn subwoofer :eyes: )
Ben zelf ook een beetje aan het checken. Of draaitafels, waar ik eigenlijk toch geen geld voor heb of een autoradio en eventueel later een cd-wisselaar. Je hebt ook mp3 wisselaars met ingebouwde decoder. Kosten zo'n € 399. Toch maar eens naar de zwarte markt denk ik.... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ Bladerunner
Kenwood heeft echt een gave serie vind ik. Pioneer vond ik vroeger echt top. Nu vind ik de modellen helemaal niet mooi meer. (Behalve mijn subwoofer :eyes: )
Ben zelf ook een beetje aan het checken. Of draaitafels, waar ik eigenlijk toch geen geld voor heb of een autoradio en eventueel later een cd-wisselaar. Je hebt ook mp3 wisselaars met ingebouwde decoder. Kosten zo'n € 399. Toch maar eens naar de zwarte markt denk ik.... |
Welke subwoof heb je dan ?? |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by DJ Bladerunner
Kenwood heeft echt een gave serie vind ik. Pioneer vond ik vroeger echt top. Nu vind ik de modellen helemaal niet mooi meer. (Behalve mijn subwoofer :eyes: )
Ben zelf ook een beetje aan het checken. Of draaitafels, waar ik eigenlijk toch geen geld voor heb of een autoradio en eventueel later een cd-wisselaar. Je hebt ook mp3 wisselaars met ingebouwde decoder. Kosten zo'n € 399. Toch maar eens naar de zwarte markt denk ik.... |
Als ik over de zwarte markt loop zie ik megaveel autoradio's en speakers etc. Naar Beverwijk dus!
Otte |
|
|
| jploveparade |
Als je slim bent neem je de JVC MP3 speler
Waarom?
-3 jaar garantie
-goedkoper
-zelfde CD loopwerk |
|
|
|
|