return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מסיבת ראש השנה !!! כנססווו כוללםםם
View this Thread in Original format
divx-master
אנשים !!!!

את ראש השנה ה - 5.9.02 חוגגים

IN THE HALL
(רח' הסדנאות 11 הרצליה פיתוח )


מסיבה מושקעת של צוות אנרג'י (לילנבלום)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DJ ROBERT GITELMAN
מהתקליטנים המובילים בערץ בשנים האחרונות נין במיטב המועדונים בארץ ובעולם בסט מיוחד לראש השנה
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DJ SHULTZ
נבחר לתגלית השנה בין 20 הדי ג'ייז המובילים בארץ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DJ'S R & G
מהצמדים המובילים בישראל תקלטו במועדונים המובילים בארץ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DJ RONEN LA-V
רזידנט דום ולילינבלום, מתקלט המועדונים המובילים בארץ
--------------------------------------------------------------------------------------------------

*** בכרטיס אחד תוכלו להכינס ל 3- מסיבות !!! בדום בלילינבלום ובהוול !!! תהנו איפה שתרצו !!! ***

אבטחה כבדה וסלקציה חריפה !!! אין כניסה לערסים ...

לפרטים ולהזמנת כרטיסים מוקדמים במחיר מוזל צלצלו אלי ל -

054731613

או באייסי - 156508929

אלון

:eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop:
warpedd_
איזה גילאים?
divx-master
quote:
Originally posted by warpedd_
איזה גילאים?



16 - 17 +
MoSH_MaN
גיל טוב
מחיר כרטיס?
divx-master
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
גיל טוב
מחיר כרטיס?



עולה 70 שקל

שזה שייאאא הזול !!! בדרך כלל מסיבות בדום בחגים עולה 120 שקל


כמו בהררבהה מקומות ככה שפה תיהיה מסיבה איכותית עם אנשים איכותיים

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
MoSH_MaN
טוב האזור מצויין
ראש השנה

אני חושב שאני יבוא
זה מסיבה בלי
MTV
אני מקווה
divx-master
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב האזור מצויין
ראש השנה

אני חושב שאני יבוא
זה מסיבה בלי
MTV
אני מקווה


חחחח לא בדיוק ...

דבר איתי באייסי אם בא לך ...
DJ-Energy
אני בן 14
אבל לא נראה ככה
יש מצב לכניסה?<
oDrori
יש מצב להבלגה קלה? (חברים שלי כולם 16 אני יש לי איזה חודשיים אחרי רוששנה)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
יש מצב להבלגה קלה? (חברים שלי כולם 16 אני יש לי איזה חודשיים אחרי רוששנה)


מה אתה מתחשבן אחי?!
לא יעשו בעיות על כזה דבר
חוץ מזה לא ממש בודקים תעודות זהות בזמן האחרון...
ומקסימום אם אני שם תרים טלפון ואני יסדר אותך כמו אז :D

oDrori
Sabeba
וואלה נראה לי אני הולך להנות מהכללות בשכבת הגיל "16 ומעלה"
:)
eXeTik
אתה אומר שלא יהיו ערסים ועושה מכירה מוקדמת?
ואם חמולה של ערסים קונים כרטיסים מראש...?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement