return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Ahhhhhhh S-C-H-O-O-L (pg. 2)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
אם כבר מזגירים ביצפר

שמעתי שבבית ספר בצפון פתחו מגמת די ג'יים :eyes: :eyes: :eyes:



אה כן וגם אני עם הפסיכומטרי.... איכס
nimrod levi
quote:
Originally posted by Narcotic Mind

שמעתי שבבית ספר בצפון פתחו מגמת די ג'יים :eyes: :eyes: :eyes:


הלוואי על כל ביצפר בארץ...
יווו איך לא בא לי זה מזה מבאס
למרות שיב' זה נראה לי שנה הכי שוק למה
אפשר ללכת ולעשות מהשרוצים כאילו זה הביצפר של אבא שלך
divx-master
אייןן לי זזיין לבית ספר !!!!! אייככ לכל המורות המטומטמות האלה ושיעורי ספורט המענים האלה

אני יכול להשתגע !!! אבל לפחות עברתי את כיתה י' ואני עולה ל - יא' שאמרו לי שזה יותר דל

בכללל מקרהה אני מאחחלל לכולם שהשנה תעבור לו ממההררר !!! ( רצוי עם שביתות )


וראסמי מה בקשר לשביתה משהו יודע מה קורה ??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master

אני יכול להשתגע !!! אבל לפחות עברתי את כיתה י' ואני עולה ל - יא' שאמרו לי שזה יותר דל



אתה חולה נפש אם אתה חושב ש יא זה יותר קל...
י זה אשכרה קייטנה...
אתה לא עושה כלום... יא אתה כבר צריך יותר אבל גם לא רציני
divx-master
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אתה חולה נפש אם אתה חושב ש יא זה יותר קל...
י זה אשכרה קייטנה...
אתה לא עושה כלום... יא אתה כבר צריך יותר אבל גם לא רציני



למה ???

ב - י' היה לי 3 בגרויות על מקצועות קשים ומעצבנים

וב = יא' אתה פחות או יותא עושה בגרות על דברים שאת אוהב .. מה שבחרת יעני

גם המערכת שעות יותר קלה ויש פחות מקצועות מעצבנים

כמו צרפתית פיזיקה וכל הזין הזה
Scorchio
ואלללללה
י"ב
עוד 6 חודשים נגמר הסיוטטטטט
למי שלא יודע י"ב לומדים עם פסח
ואללה צ'וק כמה שעות ירדו לך מהמערכת
כי אני עכשיו לא לומד היסטוריה
לא פיזיקה
לא כימיה
לא ביולוגיה
לא ערבית
אז בטוח ירדו לי איזה 10 שעות ככה
MoSH_MaN
יוווווווו יובל כיף לך כיתה ט' זה ממש כיף
לפחות כאן בכפר זה היה שיא שכונה


כן כיתה י' זה היה שכונה

כן אני בקושי למדתי כי קשה לי ללמוד

עכשיו בי"א יהיה מגעיל

אני לא מפחד משופ מקצוע חוץ ממתמטיקה
כי זה המקצוע היחיד שיש לי בעיה פסיכולוגית איצו אז אני יקח שיעורים פרטיים


נראה לי אני יפרוש מכימיה מוגבר אין לי כוח לשתי מקצועות מוגברים
אני עושה מוגבר במחשבים שזה ממש קל
אני ממש מצטער שיצאתי ממחשבים מואץ בכיתה י'

הייתי מסיים עם זה בכיתה יא,!

יאלללללללללללללללללללה כוסססססססססאוווווווומוווווווווו

אה ואללה עוד שתי דברים:
רציתי לעבור כיתה לא נתנו לי ....זונות!!!
עוד חשבתי להתקשר לרכזת עוד פעם
אבל ביום הולדת שלי המחכנת התקשרה אלי אז הרגשתי מזה רע .לעבור כיתה...

ומשהו יותר טוב פיטרו את המורה לספרות שלי ואני מאד מאושר מזה!
אין מקצוע שאני יותר שונא מספרות
אשכרה אני רוצה 55 בספרות
זה כל כך מסריח!!

זהו...אני מקווה שמה שכתבתי לא סתם משעמם ראותם ותקראו את זה ....חחחח :disbelief
DjChook
מוש אתה טועה וצודק

אני לא יודע איך בכפר אבל פה למדנו בט' ספרות שזה היה כייף
ואז ביא זה חזר אלינו יעני כבר לקראת הבגרות


איכססססססססססססססססססססססססססססס
עזבו שזה המקצוע השנוא עלי ואני והמורה בכסאח
וזה הציון הכי נמווך שלי בתעודה - 60

אני ככ שונא את המקצוע הזה
עכשיו בקשר למערכת
אני עושה 34 יחידות
שזה יחסית המון

3 מתמטיקה כבר סיימתי
(מתוך 5 שלא תחשבו שאני ...)

ומחשבים סיימתי
ואת ההתחלה של פיסיקה עשיתי
ונשאר בעיקרון רק להשלים מתמטיקה להשלים פיסיקה ספרות חיבור ואנגלית

קיצר שנה שכונה
Scorchio
לי נשאר בגרות ב:

ספורט
כלכלה
מנהל עסקים
תנ"ך
אנגלית
מתמטיקה 4 יחידות
חיבור
ספרות
Scorchio
חברה
אולי באה הישועה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2090253,00.html

Hell_Copter
אם אנחנו הולכים ככה אז לי יש

ספורט 1
5 פיזיקה
5 כימיה
5 מתמטיקה
5 אנגלית
ספרות 2
הסטוריה 1
חיבור 1
DjChook
מה זה לעזאזל ספורט?!

כאילו \

זה לא ממש בגרות

פשוט אסור להכשל בזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement