|
HAIFA HAIFA Maccabi Sheli!!!
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
3:3
HAHAHAHA!!!!
we made it!! first club ever to play in champion's league!!
WOOHOOO!!!! |
|
|
| NyKoN |
מדהים!
קבוצה ישראלית עלתה לליגת האלופות!!!!!
כמה שאני לא סובל את מכבי חיפה אני מאושר מאוד בניצחון שלה ומקווה שהיא תייצג את ישראל בכבוד בליגת האלופות |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ומקווה שהיא תייצג את ישראל בכבוד בליגת האלופות |
אהא.. כן בטח
:haha: :tongue2 :stongue: :D :haha: |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אהא.. כן בטח
:haha: :tongue2 :stongue: :D :haha: |
ALLO AlOO yalda!! Al tav'ii li ta Janana please, okay?
:D |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב למכבי חיפה...
היה משחק כלכך שכונתי... בעיקר בסוף המשחק...
שלושה שחקנים עולים לרחבה בקרן ו 3 מגינים שומרים עליהם? מי שמע על זה?!?!
שאנחנו משחקים בשכונה יותר עולים לקרן |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
ALLO AlOO yalda!! Al tav'ii li ta Janana please, okay?
:D |
מצטערת פשוט, ישראל באלופות... הרס אותי!!!:D :D
:haha: :haha: :stongue: |
|
|
| DjChook |
חחח כן היה אחלה משחק ממש נהנתי
למרות שאני אוהב של מכבי תא
גאווה ישראלית זה גאווה ישראלית |
|
|
| nimrod levi |
אני אוהד של מכבי ת"א
ולא נראה לי שחיפה ייצגו בכבוד אותנו בליגת האלופות אבל יכול לצאת לה שנה פוקס כמו של הפועל שנה שעברה...
אבל עכשיו שהרחיקו את יעקובו אני לא מאמין שיכול לצאת להם משהו מליגת האלופות חוץ מכסף
אבל אני מקווה שיתנו להם לארח בארץ שאיזה קבוצה גדולה תבוא לפה...
Trancegiant
what the is Shpongled?!?
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
כן כן מכבי וולו מזיליקו חיפה עלו
ולדעתי זה לא ההישג הכי גדול
אלא אני חושב שרבע גמר מחזיקות
ושמינית גמר אופ"א היו הישגים יותר חשובים
או כמו ששגיא כהן אמר זה האתגר הגדול ביותר של קבוצה ישראלית
ובונאה נראה לי הולכים לפרק אותם....
וחיפה התפרקו....
חחח זה לא יקרה
אני מקווה....
סתם!!!!
יאללה מכבי הרצליה!!!!!!!
אווווווווווווווווווווווו הצהוב עולהההההההההההההההה
הצהוב עולההההההההההההההה
הצהוב עולההההההההההההההה
הצהוב עולההההההההההההההה |
|
|
| TranceGiant |
Ah shut up u jealous fools! :D
this IS the biggest achievement of israel soccer
comperable to a qualification for say EURO or World cup for the naitonal team. So Hapoel tel aviv reached quarter finals last year..woohoo big ing deal. So did Maccabi Haifa 3 years ago (kicking PSG out).
Look no1 expects them to Manu's ass or laasot betsefer to the likes of real madrid. But its good for the reputation, for the experience and for the money. And another thing: the hard thing is the qualification, once ure in u can lose anything really. U can just win and emberass the big clubs.
Yalla maccabi!!
Oh Shpongle..a psy..em..band
project by simon postford, their album is called "are u shpongled" so thats why ;) |
|
|
| oDrori |
| מי בכלל רואה כדורגל...:haha: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
מי בכלל רואה כדורגל...:haha: |
הוווווווווווווווווווווומממממממממממממממממממממממממממוווווווווווווווו
:disbelief |
|
|
|
|