|
Carl Cox @ Eau Dance Theatre (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kijo |
| quote: | Originally posted by Optimus
dat zijn van die sukkeltjes die er nooit zijn geweest, máár wel schijnen te weten dat het fout is:rolleyes: |
Is ook bij me opgekomen, ze vinden prog. en techno ook fout en saai :whip:
Gingen mee naar Capital vanwegen Tiësto en gingen uit hun dak met lethal industry, Ik was al :eyespop: met Kleinenberg :). |
|
|
| kolkiewolkie |
| die lui waren dr zekers niet bij Armin en Paul van Dyk, want dat waren toch wel megagezellige feesten! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
die lui waren dr zekers niet bij Armin en Paul van Dyk, want dat waren toch wel megagezellige feesten! |
En die lui zullen er bij Cox ook zeker niet bij zijn :D |
|
|
| Kijo |
Ik nodig ze niet uit ;)
Heb een maat gevonden die wel mee wilt, hardstyle fan, die gaan we dus even ombouwen :disbelief |
|
|
| MaGiK54 |
| Gaat er nou nog iemand naar dit feessie :D ?? |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik weet niet of iemand het echt kan intresseren...
|
Zo te zien zijn er toch wel wat mensen die Cox kunnen waarderen. Heb hem nog niet live gezien, maar zeker respect voor deze house pionier!
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Pss Michel de Hey en Steve Rachmad zullen op verzoek van de Coxmaster himself ook komen draaien.
|
Volgens mij geldt hetzelfde ook voor Johan Cyber! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Disney
Volgens mij geldt hetzelfde ook voor Johan Cyber! |
Tis zijn verjaardagspartij'tje altijd die dag als Coxie naar de Eau komt. :D |
|
|
| DJ Bazz |
| ik ga niet, ik heb dan net ons jaarlijkse familie-etentje:whip: |
|
|
| Terpsichore |
Den Haag... hakkuh!!! :D
Ok, maar ik ga dus niet. Heb net 4x2 kaartjes weg gegeven op TNU! hehe...:D
Making people happy is nice!:) |
|
|
| Optimus |
| ik kom niet:( ben 2 weken achter elkaar naar een feessie geweest en ik heb weinig geld meer over, en moet volgende week ook nog naar IC en daarna Qontact... dus helaas:( |
|
|
| Spinnin Jack |
Op de site van de eau stond het volgende.
-------
EXTRA'S: De set van Carl zal digitaal worden opgenomen en in 30 landen (!) worden uitgezonden! Als je dus extra hard schreeuwt ben je overal ter wereld te horen!!
------
Heeft iemand een idee waar het wordt uitgezonden?? |
|
|
| Optimus |
| denk dancenet.fm ofzo hoe dat ook heet... |
|
|
|
|