return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Carl Cox @ Eau Dance Theatre (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kijo
quote:
Originally posted by Optimus
dat zijn van die sukkeltjes die er nooit zijn geweest, máár wel schijnen te weten dat het fout is:rolleyes:


Is ook bij me opgekomen, ze vinden prog. en techno ook fout en saai :whip:
Gingen mee naar Capital vanwegen Tiësto en gingen uit hun dak met lethal industry, Ik was al :eyespop: met Kleinenberg :).
kolkiewolkie
die lui waren dr zekers niet bij Armin en Paul van Dyk, want dat waren toch wel megagezellige feesten!
MaGiK54
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
die lui waren dr zekers niet bij Armin en Paul van Dyk, want dat waren toch wel megagezellige feesten!


En die lui zullen er bij Cox ook zeker niet bij zijn :D
Kijo
Ik nodig ze niet uit ;)

Heb een maat gevonden die wel mee wilt, hardstyle fan, die gaan we dus even ombouwen :disbelief
MaGiK54
Gaat er nou nog iemand naar dit feessie :D ??
Disney
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik weet niet of iemand het echt kan intresseren...


Zo te zien zijn er toch wel wat mensen die Cox kunnen waarderen. Heb hem nog niet live gezien, maar zeker respect voor deze house pionier!

quote:
Originally posted by MaGiK54
Pss Michel de Hey en Steve Rachmad zullen op verzoek van de Coxmaster himself ook komen draaien.


Volgens mij geldt hetzelfde ook voor Johan Cyber!
MaGiK54
quote:
Originally posted by Disney

Volgens mij geldt hetzelfde ook voor Johan Cyber!


Tis zijn verjaardagspartij'tje altijd die dag als Coxie naar de Eau komt. :D
DJ Bazz
ik ga niet, ik heb dan net ons jaarlijkse familie-etentje:whip:
Terpsichore
Den Haag... hakkuh!!! :D

Ok, maar ik ga dus niet. Heb net 4x2 kaartjes weg gegeven op TNU! hehe...:D
Making people happy is nice!:)
Optimus
ik kom niet:( ben 2 weken achter elkaar naar een feessie geweest en ik heb weinig geld meer over, en moet volgende week ook nog naar IC en daarna Qontact... dus helaas:(

Spinnin Jack
Op de site van de eau stond het volgende.

-------
EXTRA'S: De set van Carl zal digitaal worden opgenomen en in 30 landen (!) worden uitgezonden! Als je dus extra hard schreeuwt ben je overal ter wereld te horen!!
------

Heeft iemand een idee waar het wordt uitgezonden??
Optimus
denk dancenet.fm ofzo hoe dat ook heet...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement